کد خبر : 1389050 | 01 بهمن 1395 ساعت 19:05 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: گواردیولا قطعا در سیتی موفق خواهد شد

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی جوان تاتنهام در مورد جدال حساس فردا عصر تیمش در برابر منچسترسیتی صحبت کرد.

پوچتینو: گواردیولا قطعا در سیتی موفق خواهد شد

به گزارش "ورزش سه" تاتنهام برای حفظ رده دوم و نزدیک شدن به چلسی باید ورزشگاه اتحاد به مصاف سیتیزن ها برود.

 

رویارویی با گواردیولا: "از نظر من گواردیولا یکی از بهترین سرمربیان حال حاضر فوتبال نیست اما نباید فراموش کرد که سطح لیگ جزیره در سالهای اخیر بسیار بالا رفته است. همیشه پیوستن به یک باشگاه جدید و پیاده کردن اصول و فلسفه هر شخص کار بسیار دشواری است اما به نظر من گواردیولا به خوبی از پس این کار برآمده است.

 

 

1174643

 

 

6 تیم اول جدول بسیار به هم نزدیک هستند و تیم گواردیولا نیز تقریبا عملکردی مانند ما داشته است و من معتقدم او در انتها با سیتی به موفقیت خواهد رسید.

 

من گواردیولا را به خوب می شناسم؛ زیرا زمانی که هدایت اسپانیول را بر عهده داشتم، بارها در مسابقات مختلف مانند لالیگا و کوپا دل ری در برابر هم قرار گرفتیم و چون بارسلونا شهر بزرگی مانند لندن نیست، معمولا افراد ممکن است همدیگر را در شهر ملاقات کنند. او افراد خوبی در کادر خود دارد که از دوستان من نیز محسوب می شوند و من سالها در نزدیک بارسلونا بودم اما گواردیولا همه عمر خود را در بارسا گذراند".

 

حضور گابریل در ترکیب سیتی: "من بازی های او در ترکیب تیم ملی برزیل را مشاهده کرده ام و می دانم که گابریل از آن دسته بازیکنانی است که می تواند به عنوان مهاجم دوم نیز به میدان برود. ممکن است او در ترکیب اصلی قرار بگیرد و یا شاید هم نیمکت نشین باشد. او بسیار جوان است و برای قضاوت عملکرد او باید صبور بود البته در دنیای امروز و با اینترنت می توان به همه اطلاعات در مورد یک بازیکن دست پیدا کرد".

دیدگاه‌ها