کد خبر : 1389172 | 02 بهمن 1395 ساعت 11:49 | 13.4K بازدید | 3 دیدگاه

تغییر سرمربی در نساجی با رفتن مسگر

سرمربی نساجی مازندران از سمت خود استعفا کرد تا مسئولان این باشگاه باوجود ابراز تمایل به همکاری با او، هدایت تیم‌شان را به ساکت الهامی بدهند.

تغییر سرمربی در نساجی با رفتن مسگر

به گزارش "ورزش سه"، پس از استعفای محمود فکری از سرمربیگری نساجی مازندران، مدیران این باشگاه حسین مسگرساروی دستیار او را به‌عنوان جانشین موقت انتخاب کردند که این امر تا هفته بیستم نیز ادامه داشت.


مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی برای تقویت کادر فنی ساکت الهامی مربی سابق صبای قم را به این تیم اضافه کردند که البته جواب هم داد و این تیم در دو مسابقه با نفت مسجد سلیمان و ایران‌جوان بوشهر به برتری رسید اما شب گذشته نشستی با حضور مالکان، رمضانی مدیرعامل نساجی، مسگرساروی و الهامی برگزار شد که مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند برای موفقیت بیشتر تیم در ادامه مسابقات انجام امورات فنی  را برعهده الهامی بگذارند اما مسگرساروی این موضوع را نپذیرفت و عنوان کرد او نیز همانند دیگر اعضای کادر فنی باید به کارش ادامه دهد.


مسؤولان باشگاه نساجی با این تصمیم مسگرساروی مخالفت کردند و به او اعلام کردند الهامی مدیر فنی تیم باشد که باز هم مسگر چنین مسئله‌ای را نپذیرفت و به طرز عجیبی از سمت خود استعفا کرد. با این تغییرات، مدیران باشگاه نساجی تصمیم گرفتند الهامی به همراه کادر فنی سابق، هدایت تیم را برعهده بگیرد.


این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که به نظر می‌رسد الهامی کار سختی در دو بازی پیش رو با مس کرمان و گل‌گهر سیرجان که هر دو مسابقه بیرون از خانه است داشته باشد. کنار رفتن حسین مسگرساروی آن هم در آستانه دو بازی مهم و سرنوشت ساز خارج از خانه برابر دو مدعی فصل قطعا کار را برای این تیم شمالی و کادر فنی سخت تر از قبل خواهد کرد آن هم در شرایطی که  نساجی برای بازی با مس دو بازیکن کلیدی اش محمد عباس‌زاده و محمد قاسمی‌نژاد را در اختیار ندارد وبا این وضعیت ساکت الهامی ریسک بزرگی به جان خریده و دقایق دشواری پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها