کد خبر : 1389185 | 02 بهمن 1395 ساعت 12:49 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

تیم جلالی، بازهم سکوی پرتاب می‌شود؟

تراکتور و رویای بازگشت با پیکان

تیم تراکتورسازی برای بازگشت به کورس قهرمانی و عقب نیفتادن از پرسپولیس نیاز مبرمی به 3 امتیاز دیدار فردای خود با پیکان دارد.

تراکتور و رویای بازگشت با پیکان

به گزارش "ورزش‌سه"، تجربه نشان داده تیم های امیر قلعه نویی معمولا در اوایل هر نیم فصل کمی از نظر نتیجه گیری دچار افت می شوند اما خیلی زود با مرتفع سازی مشکلات به کورس برمی گردند. در تراکتورسازی نیز شاید این ماجرا به چشم می آید. تراکتورسازی اگرچه از دو بازی ابتدایی نیم فصل دوم مقابل استقلال خوزستان و نفت آبادان 4 امتیاز گرفته اما انتقادهایی به نحوه بازی شاگردان قلعه نویی انجام می شود. این در حالی است که تراکتورسازی در نیم فصل اول از همین دو بازی دو امتیاز کسب کرد. 


حالا تراکتورسازی در حالی باید در سومین هفته از نیم فصل دوم مقابل پیکان قرار بگیرد که مانند نیم فصل اول انتقادهایی به این تیم وارد است. تیم تحت امر قلعه نویی اگر قصد دارد از پرسپولیس در کورس قهرمانی عقب نیفتد، باید 3 امتیاز بازی فردا را به دست آورد تا حداقل همین 4 امتیاز اختلاف باقی بماند. تراکتوری ها در نیم فصل اول هم برای فرار از شرایط موجود پیکان را شکست دادند و آن برد سرآغازی برای کسب نتایج خوب بعدی بود. حالا هم هواداران این تیم منتظر تکرار اتفاقات نیم فصل اول در بازی با پیکان هستند.


برد مقابل پیکان در تهران می‌‎تواند سکوی پرتاب دوباره تراکتورسازی باشد. شاگردان قلعه نویی در صورت پیروزی می توانند به آینده امیدوار بمانند. از طرف دیگر اگر پرسپولیس این هفته مقابل گسترش فولاد امتیاز از دست بدهد، شانس به تراکتور رو می کند تا قبل از بازی رودرروی دو تیم در هفته بیستم اختلاف کمتر شود. باید منتظر ماند و دید تیم اوج گرفته مجید جلالی که نسبت به بازی نیم فصل اول با تراکتورسازی شرایط متفاوتی پیدا کرده، آیا باز هم 3 امتیاز را به تیم قلعه نویی می دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها