کد خبر : 1389228 | 02 بهمن 1395 ساعت 15:49 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی سختی برابر نفت خواهیم داشت

کمندانی: ای کاش گلم در دربی سه امتیازی بود

یکی از گلزنان دربی مشهد می گوید همه تیم های حاضر در لیگ برای پیروزی به میدان می روند و به همین دلیل بازی ها به صورت غیرقابل پیش بینی پیش می رود.

کمندانی: ای کاش گلم در دربی سه امتیازی بود

به گزارش "ورزش سه"، میلادکمندانی بازیکن تیم فوتبال پدیده در خصوص دربی مشهدی‌ها گفت: بازی سختی مقابل سیاه‌جامگان داشتیم و متاسفانه نتوانستیم در مقابل همتای مشهدی‌مان پیروزی به دست بیاوریم. البته در این بازی آنطور که باید و شاید هم بازی نکردیم و نتوانستیم حریف را ببریم. 


او درباره گلزنی‌اش در این دیدار گفت: خدا را شکر توانستم گلزنی کنم که البته حاصل زحمات کل تیم بود و همه برای رسیدن به این گل تلاش کردند اما ای کاش گلم 3 امتیازی و با پیروزی تیم همراه بود. 


هافبک پدیده درباره رویارویی با نفت‌تهران هم خاطرنشان کرد: نفت تیم خوبی است و قطعا مقابل آنها هم بازی آسانی نخواهیم داشت و نفتی‌ها با قدرت مقابل ما حاضر خواهند شد چراکه آنها در دو بازی گذشته‌شان از حریفانشان شکست خورده‌اند و برای جبران آن نتایج به مشهد می‌آیند، اما ما نیز تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا 3 امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. 


کمندانی در پایان افزود: اکثرا تیم‌ها در بازی‌های لیگ به منظور پیروزی و با قدرت مقابل حریفان به میدان می‌روند و نمی‌توان گفت کدام تیم در چه جایگاهی حضور پیدا خواهد کرد. اما مطمئنا در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر امتیازات کامل را کسب خواهیم کرد و بالاتر از جایگاهی که قرار داریم حضور خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها