کد خبر : 1389229 | 02 بهمن 1395 ساعت 15:52 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترابی روزهای سخت را پشت سر گذاشته است؛

رضایی: مشکل اصلی تیم عدم هماهنگی است

مهاجم تیم سایپا می گوید که یکی از دلایل عدم موفقیت تیم سایپا عدم هماهنگی به دلیل تغییرات زیاد است.

رضایی: مشکل اصلی تیم عدم هماهنگی است

غلامرضا رضایی مهاجم تیم سایپا در مورد شرایط این تیم در جدول مسابقات و سایر موارد مرتبط  با "ورزش سه" گفتگو کرده است.


تغییرات زیادی داشته ایم
تیم ما هم در شروع فصل و هم در نیم فصل دوم تغییرات زیادی داشته ولی با تمام این اتفاقات  بچه های تیم خیلی با انگیزه هستند که این وضعیت را سر و سامان بدهیم. به هر حال همیشه در همه جای دنیا تیمی که تغییرات زیادی داشته به زمان نیاز دارد تا به شرایط خوب برگردد و تیم ما هم همین شرایط را دارد.


مشکل تیم ما روحی و روانی است
تنها مشکل ما این است که بچه ها از لحاظ روحی و روانی به شرایط مورد نظر برسند تا بتوانیم از موقعیت های خود نهایت استفاده را ببریم.


شرایط تیم تغییر خواهد کرد
تیم سایپا در تمام خطوط مشکلاتی در طول مسابقات تاکنون داشته و خط حمله هم مستثنی از سایر خطوط نیست. ولی خوب اینطور نمی ماند و اینگونه نیست که بازیکنان ما به درد این شرایط و پست‌های خود نمی خورند و با شور و اشتیاق خاصی تلاش می کنند. مطمئنا اگر در چند بازی که عملکرد خوبی داشتیم از موقعیت های خود استفاده می کردیم شرایط بهتری در حال حاضر داشتیم.


باید در این شرایط همه پشت هم باشیم
به هر حال در این شرایط باید تمام ارکان باشگاه دست به دست هم بدهند و پشت هم باشیم. این نتایج به دلیل عدم هماهنگی و تغییرات زیاد است. ما در هفته های اخیر بازیکنان را با کمترین جلسه تمرینی در ترکیب تیم داشته ایم.


مهدی ترابی را همه دوست داریم
مهدی ترابی بدشانسی آورد ولی خدا را شکر روزهای سخت را پشت سر گذاشته و یک مقدار زمان می برد تا به شرایط بازی برگردد. تمام بازیکنان تیم هم خیلی دوست دارند مهدی برگردد، چون ملی پوش ما و جوان آینده داری است و می تواند کمک زیادی به تیم بکند.


بازی با سیاه جامگان سخت و حساس است
بازی مقابل تیم سیاه جامگان سخت و حساس است و مطمئنا همینطور که ما تلاش می کنیم، آن ها هم تلاش می کنند. فکر می کنم باید با یک بازی منطقی به مصاف سایپا برویم و تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

دیدگاه‌ها