کد خبر : 1389251 | 02 بهمن 1395 ساعت 17:10 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: هیچ بازیکنی در دنیا مثل اینیستا نیست

سرمربی بارسلونا در نشست خبری خود به تمجید از اینیستا پرداخت و او را بازیکنی بی همتا در فوتبال دنیا خواند.

انریکه: هیچ بازیکنی در دنیا مثل اینیستا نیست

به گزارش "ورزش سه"، اینیستا در بازی برابر سوسیداد در کوپا دل ری دچار مصدومیتی جزئی شد و بین دو نیمه جای خود را به گومز داد. او بازی فردای تیمش در زمین ایبار را نیز از دست خواهد داد.

 

 

1174592

 

 

انریکه در نشست خبری بازی با ایبار در مورد پرکردن جای خالی اینیستا گفت:« مصدومیت اینیستا سبک بازی ما را تغییر نخواهد داد. ما با همان نگرش همیشگی به مصاف ایبار خواهیم رفت؛ اما یک چیز واضح است و آن اینکه مثل اینیستا نه در بارسا که در دنیا وجود ندارد؛ مشکل همینجاست.

من بازیکنان فوق العاده ای در مرکز زمین دارم که هر کدام می توانند در دفاع و حمله تاثیرگذار باشند؛ اما تاکنون بازیکنی مثل اینیستا ندیده ام.»

 

اینیستا تاکنون فقط 6 بازی را در این فصل به طور کامل بازی کرده است. انریکه در همین زمینه گفت:« بله، او فقط 6 بازی کامل برای ما انجام داده و در دیگر بازی ها من برای استراحت دادن به او، زودتر تعویضش کرده ام.

من همه بازیکنانم را به دقت زیر نظر دارم و تعداد دقایقی که به میدان رفته اند را کنترل می کنم. دوست ندارم که به هیچ بازیکنی بیش از حد فشار وارد شود اما فوتبال بازی پر برخوردی است و احتمال مصدومیت برای هر بازیکنی همیشه وجود دارد.

اینیستا در ابتدای فصل برابر سویا مصدوم شد و باید بگویم که از این حیث او امسال بدشانسی آورده است.»

 

انریکه در مورد احتمال حضور آندره گومز به جای اینیستا گفت:« گزینه های زیادی برای جایگزین کردن اینیستا دارم. بسته به آمادگی بازیکنان و سبک بازی حریف مقابل، در مورد جانشین اینیستا تصمیم گیری خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها