کد خبر : 1389287 | 02 بهمن 1395 ساعت 18:10 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

تنها راه صلح با هواداران صنعت نفت

هوری به دنبال حماسه دوباره برابر استقلال

کاپیتان آبادانی ها که این روزها هجمه ای را علیه خود می بیند به دنبال این است تا با درخشش در دیدار برابر استقلال بازهم اوضاع آبادان را به سود خود کند.

هوری به دنبال حماسه دوباره برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، حسن هوری با توجه به سابقه طولانی حضور در فوتبال ایران، در لیگ شانزدهم یکی از پدیده های صنعت نفتی ها بود، او که برای دومین بار با بازوبند این تیم توانست به لیگ برتر صعود کند در بازی های این فصل عملکرد قابل قبولی را از خود به جا گذاشت، بازی هایی که اوج آن در دیدار برابر استقلال بود.


هوری در بازی رفت صنعت نفت در برابر استقلال در تهران توانست به خوبی تیم خود را در زمین هدایت کند و بارها با واکنش های خود مانع از گلزنی شاگردان منصوریان شد، هوری در میان دروازه بان های حاضر در لیگ برتر مورد منحصر به فردی را نیز به نام خود زده است، او در همان بازی برابر استقلال پاس گل مستقیمی برای مهاجم تیم خود فرستاد تا زمینه ساز گل دوم تیمش شود و به عنوان تنها گلری که توانسته در لیگ شانزدهم پاس گل مستقیم داده شناخته شود.


اما هوری پس از عملکرد خوب خود در نیم فصل اول برای آبادانی ها، این روزها هجمه ای علیه خود می بیند، برخی از هواداران صنعت مهم ترین دلیل برکناری نادر دست نشان، سرمربی سابق تیم را در این بازیکن جستجو می کنند و به همین دلیل در دیدارهای اخیر این تیم شعارهایی را علیه این بازیکن سردادند، شعارهایی که ممکن است با عملکرد خوب هوری در دیدار برابر استقلال تهران کمرنگ شود .


صنعت نفتی ها در دو بازی اخیر و در آغاز دور برگشت توانستند نتایج خوبی به دست بیاورند و به یک پیروزی در برابر صبا و یک تساوی در برابر تراکتورسازی برسند.

دیدگاه‌ها