کد خبر : 1389320 | 02 بهمن 1395 ساعت 20:03 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر گسترده در ترکیب فولاد خوزستان

فولاد خوزستان با تغییرات بسیار به مصاف ذوب آهن خواهد رفت، ترکیب احتمالی فولادی هارا مرور می کنیم.

تغییر گسترده در ترکیب فولاد خوزستان

به گزارش"ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان روز دوشنبه  باید در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن برود، سعداوی که تیمش در بازی با پرسپولیس باخت سنگینی را متحمل شد قصد دارد تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کند.


ترکیب احتمالی فولادی هارا مرور می کنیم:


*درون دروازه هنوز وحید طالب لو اولین شانس حضور در ترکیب اصلی است و باید دید در نهایت بین او و طهماسبی چه کسی انتخاب می شود.
*سروش سعیدی که در بازی ها اخیر نتوانسته در پست غیر تخصصی اش خود را نشان دهد به نیمکت خواهد رفت و چهار بازیکن اصلی فولاد در خط دفاعی این بازیکنان هستند:
محمد اهل شاخه، ایوب والی، عبدالله کرمی و سینا مریدی،4 بازیکنی که برای اولین بار باید در ترکیب خط دفاعی کنار هم بازی کنند.


*ماتیاس چاگو که در پست غیر تخصصی هافبک نفوذی به میدان می رفت این بار کمی عقب تر خواهد آمد و به جای احمد عبدالله زاده در کنار بوحمدان قرار می گیرد تا رحمانی در اولین بازی خود در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
*اسماعیل شریفات به عنوان وینگر چپ، ساسان انصاری به عنوان وینگر راست و ارنست انفور به عنوان مهاجم هدف بازی خواهند کرد تا تغییرات گسترده ای در ترکیب فولاد رخ بدهد.


*ترکیب احتمالی فولادی ها به شرح زیر است:
وحید طالب لو -ایوب والی - عبدالله کرمی- محمد اهل شاخه - سینا مریدی - ماتیاس چاگو - حمید بوحمدان - بختیار رحمانی - ارنست انفور- ساسان انصاری - اسمایل شریفات

دیدگاه‌ها