کد خبر : 1389494 | 03 بهمن 1395 ساعت 14:12 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

گولیت:

پوگبا سرنوشتی مشابه دیپای خواهد داشت

رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند مدعی شد که ممکن است پل پوگبا سرنوشتی مشابه ممفیس دیپای در منچستریونایتد داشته باشد.

 پوگبا سرنوشتی مشابه دیپای خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، دیپای پس از نمایش های ضعیفی که در فصل اول حضورش در یونایتد داشت، در فصل دوم کاملا نیمکت نشین بود و در نقل و انتقالات زمستانی راهی لیون شد. پوگبا در تابستان به عنوان گران ترین بازیکن جهان راهی منچستریونایتد شد و حال گولیت شرایط این دو را با یکدیگر مقایسه کرد و سرنوشتی مشابه برای پوگبا متصور شد.

 

1161732

 

 

او گفت:" پل پوگبا شرایطی مشابه با ممفیس دیپای را پشت سر خواهد گذاشت. شاید او گران ترین بازیکن جهان باشد ولی اگر بیشتر وقتش را روی درست کردن موهایش، لباس پوشیدن و شبکه های اجتماعی بگذارد، این موضوع (گران ترین بازیکن جهان بودن) کمکی به او نخواهد کرد. پل باید از ممفیس مشورت بخواهد و متوجه شود که موفق بودن در انگلیس فقط با درخشش در بازی های هر هفته عملی خواهد بود و تمام تلاشش را برای کمک به تیم بگذارد. ممفیس به شدت مورد انتقاد قرار می‌گیرد زیرا برای او انتشار عکس‌هایش مهم تر از عملکرد فوتبالی اش بود. او باید بداند که اتفاقات داخل زمین مهم تر از هر چیزی است.

 

پوگبا به زودی با هواداران دچار اختلاف می‌شود. حتی برای بزرگترین ستاره های جهان هم قانونی وجود دارد: خوب بازی کردن از همه چیز مهم تر است و اینکه نباید اجازه داد دیگر موضوع ها روی عملکردتان تاثیر بگذارد. این توصیه من است."

دیدگاه‌ها