کد خبر : 1389928 | 04 بهمن 1395 ساعت 18:26 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

گرد وخاک مدیرعامل پدیده در رختکن!

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان که حسابی از نتایج تیمش عصبانی بود ، بعد از بازی امروز پدیده و نفت تهران به رختکن رفت و حسابی به کادر فنی تیمش انتقاد کرد.

گرد وخاک مدیرعامل پدیده در رختکن!

به گزارش "ورزش سه"، هادی برگی زر که این روزها باشگاهش دچار تغییرات در هیات مدیره نیز شده است، پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران، به رختکن پدیده رفت و به شدت از شرایط تیم انتقاد کرد.


شدت عصبانیت برگی زر به حدی بالا بود که صدای گلایه های وی از داخل رختکن به راحتی در راهروهای ثامن به گوش می رسید. این در شرایطی بود که مهاجری نیز در کنفرانس خبری حضور داشت و برگی زر کمک های مهاجری را خطاب صحبت های خود قرار داده بود.


مدیرعامل پدیده در این صحبت ها گفت: واقعا این نتایج مایه خجالت است. معلوم نیست در تیم چه می گذرد. به آقایان می گویم مهاجم بگیرید به جای آن هافبک می گیرند.


وی ادامه داد: مشکل تیم معلوم است کجاست و همه آن را می دانند اما یک عده می خواهند خودشان را گول بزنند.اینکه نمی شود من آبرو و اعتبار خودم را بگذارم اما کسی خیالش هم نباشد.
بازیکنان پول می گیرند و بعد هم می روند و کسی از آنها نمی پرسد که چه اتفاقی باعث نتیجه نگرفتن شد و چه کسی مقصر بود.

 

مدیرعامل باشگاه پدیده افزود: شرایط ما در جدول واقعا بحرانی است. هم ما و هم تماشاگران و اهالی فوتبال از این نتایج ناراحت هستیم و اگر این شرایط ادامه داشته باشد قطعا با مشکل روبرو خواهیم شد.
گفتنی است برگی زر پس از پایان بازی پدیده و نفت تهران به دلیل افت فشارخون روی سکوهابه زمین خورد.

 

دیدگاه‌ها