کد خبر : 1390071 | 05 بهمن 1395 ساعت 10:13 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

فان باستن: روی اجرا قوانین جدید فیفا پافشاری داریم

مارکو فان باستن، مدیر توسعه فوتبالی فیفا مدعی شد که تغییراتی که فیفا قصد دارد در قوانین فوتبال به وجود آورد با استقبال رسانه ها روبه رو نشد ولی او و همکارانش در کنار این تصمیم ها می‌ایستند.

فان باستن: روی اجرا قوانین جدید فیفا پافشاری داریم

به گزارش "ورزش سه"، فیفا قصد دارد تغییراتی اساسی در قوانین خود به وجود آورد که از مهم ترین آنها می‌توان به حذف قانون آفساید در بازی ها اشاره کرد. پس از اعلام این موضوع واکنش ها به شدت علیه این تغییرات بود ولی فان باستن مدعی شد که او و دیگر مدیران فیفا روی تصمیم های خود پافشاری دارند.

 

او گفت:" من خیلی انتقادات بیهوده در رسانه ها دیدم. پروژه 10 قدمی؟ این از کجا آمد؟ چند موضوع که به صورت جدی روی آنها کار می‌کنیم را نام بردم ولی 10 مورد نبود. ظاهرا کسی چند چیز دیگر از گذشته را هم در کنار آنها قرار داده و منتشر کرده است.

 

ما روی چند موضوع کار می‌کنیم مثل وقت اضافه در پایان بازی، اعتراض به داورها، تعویض چهارم در وقت های اضافه، استفاده به موقع از ویدیو چک و استفاده از ابزار الکترونیک روی نیمکت ها مثل لپ تاپ. من مشکلی ندارم که بحثی در این مورد وجود داشته باشد زیرا این انگیزه ماست. امیدوارم مردم فرق بین برنامه های جامع و آزمایش را متوجه شوند."

دیدگاه‌ها