کد خبر : 1390083 | 05 بهمن 1395 ساعت 11:38 | 141.3K بازدید | 0 دیدگاه

تا دیروز می‌گفتند پرسپولیسی‌ام، امروز شدم استقلالی!

واکنش تند فراز کمالوند به اتهامات!

سرمربی تیم گسترش فولاد از اتفاقات رخ داده در فضای مجازی بعد از بازی با پرسپولیس به شدت ناراحت است؛ او تاکید می کند طرفدار تراکتور بودن دلیل بر باوجدان بازی نکردن مقابل این تیم نیست.

واکنش تند فراز کمالوند به اتهامات!

به گزارش "ورزش‌سه"، حاشیه های پرتعداد بازی پرسپولیس و گسترش فولاد از یک طرف و صحبت هایی که بازیکنان تیم سرخپوش و فراز کمالوند در پایان مسابقه بر زبان آوردند از طرف دیگر جنجالی بزرگ در فضای مجازی ایجاد کرده است. حالا کار به جایی رسیده که طرفداران و مخالفان فراز کمالوند دو گروه بزرگ شده اند و مدام با یکدیگر مشغول درگیری مجازی هستند. خیلی ها اعتقاد دارند کمالوند به تراکتورسازی برای قهرمان شدن راه می دهد و برخی نظر دیگری دارند. از سوی دیگر حمله های عجیبی نیز به سرمربی گسترش فولاد شده که او را حسابی ناراحت کرده است.


فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره اتفاقات بازی دیروز و مسائلی که از شب گذشته در فضای مجازی رخ داده صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


به ما چه مربوط است برای استقلال بازی کنیم


متاسفانه فضای مجازی خیلی شرایط بدی دارد؛ برخی افراد در صفحه های شخصی از قول من به دروغ می نویسند ما برای استقلال و تراکتورسازی بازی می کنیم و بعد هم برخی دیگر می آیند و الفاظ ناشایست به کار می برند! اصلا به ما چه مربوط است که برای استقلال بازی کنیم؟


تهمت می زنند و نامردی می کنند


تراکتورسازی هم تیم همشهری ما است به هر حال رابطه مان بیشتر است اما تجربه نشان داده همیشه جلوی تراکتور نیز سفت و سخت بازی کردیم. این تهمت ها نامردی است؛ اینکه مصاحبه تخیلی از قول من می نویسند زشت است. متاسفانه این اقدامات انجام می شود و بعد هم پرسپولیسی ها فحاشی می کنند! 


مگر دو سال پیش قهرمانی را از تراکتورسازی نگرفتیم؟


برخی دوستان یکسری چیزها را قاطی کردند؛ تراکتورسازی تیم استان آذربایجان است و دوستان این مساله را فراموش کردند. من نمی دانم چه کاری انجام دادیم که می گویند از تراکتورسازی جانبداری کردم؟ موضوعی را یادآوری می کنم. مگر دو سال پیش که تراکتورسازی در آستانه قهرمانی بود، دو امتیاز حساس از این تیم نگرفتیم؟ فراموش کرده اید که با همان دو امتیاز تراکتورسازی قهرمان نشد؟ با این وجود به قدری فرهنگ مردم آذربایجان بالا است که هیچ واکنش منفی نشان ندادند. آن سال تراکتورسازی می توانست مقتدرانه قهرمان شود اما نه قبل از بازی تقاضایی انجام دادند و نه بعد از مسابقه، اتفاقی رخ داد. این فرهنگ بالای مردم آذربایجان را نشان می دهد.


شرف گسترش فولاد مهم است


آدم های بیماری که حرف و حدیث درست می کنند، بدانند هیچ چیز برای ما بالاتر از اعتبار و شرف باشگاه گسترش فولاد نیست. ما فقط برای خودمان می جنگیم اما یک مساله را فراموش نکنیم. ما و تراکتورسازی همشهری هستیم اما این دلیل نمی شود که جلوی آنها سفت و سخت بازی نکنیم. ما وقتی با تیم ته جدولی هم بازی می کنیم، ماشین سازان انتظار دارند محکم بازی کنیم ولی اصلا دنبال این نیستیم که برای تیم دیگری بجنگیم. 


اینها به مردن انسان ها رحم نمی کنند


در کشوری که برخی از مردم با آتش ساختمان پلاسکو سلفی می گیرند؛ آنهایی که برایشان مهم نیست چند نفر در آتش دارند می سوزند و فقط به فکر عکس یادگاری شان هستند، انتظاری از فوتبال نمی رود. کدام انسانی در دنیا چنین کارهایی انجام می دهد؟ کسانی که به سوختن هموطن خود در آتش رحم نمی کنند، انتظار دارید فوتبال برایشان مهم باشد؟


از فوتبالیست ملی بعید است


حسین ماهینی بعد از مسابقات دیروز گفته بود خدا کند گسترش فولاد جلوی تراکتورسازی هم اینقدر محکم بازی کند؛ این حرف از فوتبالیست ملی بعید است. یعنی انتظار داشتید ما راه بدهیم بگوییم بفرمایید گل بزنید؟ این چه سخن نسنجیده ای است؟ ما جلوی همه تیم ها محکم بازی می کنیم. 

 

1175617


تا دیروز می گفتند پرسپولیسی‌ام، امروز شدم استقلالی!


جالب است که تا دیروز همه می گفتند من پرسپولیسی هستم اما از دیروز شده ام طرفدار استقلال! اتفاقاتی که در فضای مجازی می افتد، بسیار بد است. استقلالی ها و پرسپولیسی ها در فضای مجازی مدام فحاشی می کنند و این اصلا قابل قبول نیست. 


از عملکرد بازیکنانم راضی ام


ما بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و جانانه کار کردیم. همانطور که در بازی با استقلال خوب کار کردیم، در این مسابقه هم عملکردمان مطلوب بود. شناخت خوبی از پرسپولیس داشتم و فکر می کنم بازیکنانم در 15 دقیقه آخر اشتباهاتی داشتند که باعث شکست مان شد. من از عملکرد بچه ها راضی ام و انشاءالله در هفته های آینده این شکست را جبران می کنیم.


داور گفت به مگنو کارت زرد داده

 

درباره اخطاری که دردسرساز شده است، من بعد از بازی با احمد صالحی داور مسابقه صحبت کردم. وسط زمین از صالحی پرسیدم که اخطار را به چه کسی داده و او گفت بابت خطای ابراهیم زاده کارت به او نداده؛ بعد از آن صحنه باتیستا اعتراض کرده و کارت زرد گرفته است. این، حرفی است که داور به من زد.


منتظر تصمیم فدراسیون هستیم


ما منتظر تصمیم فدراسیون درباره اخطار هستیم؛ هر تصمیمی فدراسیون فوتبال بگیرد، می پذیریم. اگر بگویند مگنو اخطار گرفته می پذیریم و اگر هم به نام ابراهیم زاده ثبت شود، اطاعت می کنیم. 


جلوی استقلال و تراکتور هم با وجدان بازی می کنیم


در پایان تاکید می کنم گسترش فولاد جلوی استقلال، تراکتورسازی و یا پرسپولیس باشرف و باوجدان بازی می کند. حالا اینکه به خاطر هم استانی بودن با تراکتورسازی، من این تیم را بیشتر دوست داشته باشم، بحث دیگری است. تراکتورسازی خودم به لیگ برتر آوردم، چطور می شود دوستش نداشته باشم. مطمئن باشید جلوی تراکتورسازی نیز سفت و سخت بازی می کنیم اما هیچ ابایی از اینکه بگویم دوست دارم تراکتورسازی قهرمان شود، ندارم.

دیدگاه‌ها