کد خبر : 1390101 | 05 بهمن 1395 ساعت 12:37 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

جبران فاصله امتیازی با پرسپولیس غیرممکن نیست

رحمان رضایی: حق هیچ اشتباهی نداریم

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: «اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد، باید پیکان را لااقل با اختلاف سه گل می‌بردیم.»

رحمان رضایی: حق هیچ اشتباهی نداریم

رحمان رضایی در گفتگو با "ورزش سه"، در خصوص پیروزی خارج از خانه تراکتورسازی مقابل پیکان گفت: «یکی از بهترین بازی‌های این فصل تراکتورسازی را به نمایش گذاشتیم و انصاف نبود که تنها با یک گل برتری این باز را ببریم شرایط این بازی به گونه‌ای بود که باید لااقل با سه گل اختلاف برنده این بازی می‌شدیم.»


وی در خصوص ایجاد رقابت بین تراکتورسازی و پرسپولیس در صدر جدول اظهار داشت: «متاسفانه چند لغزش ما باعث شد تا پرسپولیسی‌ها 4 امتیاز از ما پیشی بگیرند. اما این فاصله امتیازی با توجه به تعداد بازی‌های باقیمانده غیرقابل جبران نیست. البته فاصله این امتیاز سخت است و زحمت زیادی می‌طلبد. ما حق هیچ گونه لغزش و اشتباه دیگری نداریم و باید بازی به بازی جلو برویم و در همه بازی‌ها به پیروزی برسیم.»

 

مربی تراکتورسازی در خصوص جدایی سروش رفیعی از این تیم خاطرنشان کرد: «به‌هرحال سروش از تیم ما رفته و نباید افسوس بخوریم. باید خودمان را با شرایط موجود تطبیق دهیم و با همین داشته‌ها و مهره‌هایی که داریم کارمان را پیش ببریم.»


رضایی در خصوص دیدار این هفته تیمش برابر ماشین سازی اظهار داشت: «گذشته از این که دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد، به نظر من بازی با ماشین سازی در این مقطع خیلی سخت و حساس است. ما نمی‌توانیم به رتبه این تیم در جدول نگاه کنیم. حریف ما دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و همیشه بازی کردن با این تیم‌ها سخت و خطرناک است. باید با همان دقت و قدرت به مصاف ماشین سازی برویم که در مقابل تیم‌های بالای جدول بازی می‌کنیم.»

 

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان در خصوص بازگشت تراکتورسازی به ورزشگاه یادگار امام و تجربه اولین بازی در این ورزشگاه با حضور هواداران این تیم بیان داشت: «شاید اگر از ابتدای فصل بازی‌های ما در شرایط عادی در ورزشگاه یادگار انجام می‌شد الان جای ما با پرسپولیس در صدر جدول عوض شده بود. اما باید بازگشت به یادگار و استفاده از پتانسیل هوادار را به فال نیک بگیریم. قطعاً این شرایط می‌تواند در ادامه مسیر برای ما مزیت‌های بیشتری به همراه داشته باشد و کمک حالی شود برای جمع آوری بهتر امتیازات باقی مانده.»


وی افزود: «بعد از دیدار با ماشین سازی یک دیدار سنگین و رو در رو با پرسپولیس داریم که با توجه به شرایط دو تیم در جدول این بازی بسیار سنگین و حساس است.»


رضایی گفت: «به اندازه کافی امتیاز از دست داده‌ایم و از اینجا به بعد حق هیچ گونه اشتباهی نداریم و باید در همه بازی‌ها برای پیروزی و کسب همه امتیازات بازی به میدان برویم.»

دیدگاه‌ها