کد خبر : 1390109 | 05 بهمن 1395 ساعت 12:55 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

در 3 مسابقه اخیر و با تایید کارشناسان داوری

4 پنالتی ماشین سازی سوخت!

تیم ماشین سازی تبریز در 4 مسابقه گذشته از اشتباه های داوران ضربه خورده است.

4 پنالتی ماشین سازی سوخت!

به گزارش "ورزش‌سه"، از روزی که فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی تیم ماشین سازی انتخاب شده این تیم در بحث فنی تغییراتی داشته و بازی های زیباتری را به نمایش می گذارد. سبزپوشان تبریزی اما همچنان در قعرجدول رده‌بندی قرار دارند. یکی از دلایلی عدم نتیجه گیری ماشین سازی در بازی های گذشته اشتباه های داوران بوده است. داوران در 4 مسابقه گذشته برای تیم تحت هدایت فرهاد کاظمی 4 پنالتی را به گواه کارشناسان برنامه نود و شب‎های فوتبالی نگرفتند که اگر این اتفاق می‌افتاد شرایط فرق می‌کرد.


به استناد صحبت های کارشناسان داوری در بازی ماشین سازی و فولاد خوزستان دو پنالتی تیم تبریزی گرفته نشده؛ یک بار در دقیقه 32 این بازی امین قاسمی نژاد در محوطه جریمه سرنگون شد و بار دیگر در دقیقه 88 خطای بازیکن حریف روی پیام صادقیان گرفته نشد. 


در دیدار دربی تبریز میان ماشین سازی و گسترش نیز کارشناسان اعتقاد داشتند اشتباه هایی رخ داده؛ در نیمه نخست این بازی پنالتی مسلم روی حمیدرضا علی عسگری گرفته نشد و در دقیقه 91 روی یک اشتباه خطای هند علی عسگری را داور اعلام پنالتی به سود گسترش فولاد کرد. 


همچنین در بازی ماشین سازی مقابل صبای قم نیز یک خطای پنالتی روی حمید علی عسگری اتفاق افتاد که داور از اعلام آن سر باز زد.


بر این اساس کارشناسان دو برنامه پرطرفدار فوتبالی اعلام کردند دو پنالتی در بازی با فولاد و در دیدارهای صبای قم و گسترش فولاد نیز هر بازی یک پنالتی برای ماشین سازی گرفته نشده است. از سوی دیگر روی پنالتی تیم گسترش فولاد در بازی با ماشین سازی نیز درست نبود. 


اگر این اشتباهات در بازی های گذشته برای ماشین سازی رخ نمی داد، این تیم اکنون در جدول رده بندی شرایط کاملا متفاوتی داشت.

دیدگاه‌ها