کد خبر : 1390158 | 05 بهمن 1395 ساعت 14:45 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

ماموریت تقریبا غیرممکن رئال در زمین سلتا

رئال مادرید 46 سال است که نتوانسته در یک رقابت حذفی، شکست خانگی بازی رفت را در بازی برگشت جبران کند.

ماموریت تقریبا غیرممکن رئال در زمین سلتا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هفته گذشته در زمین خود بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری را 1-2 به سلتا واگذار کرد و فردا باید این نتیجه را جبران کند تا بتواند راهی نیمه نهایی شود.

آخرین بار رئال مادرید 46 سال پیش و در 4 نوامبر 1970 برابر یک تیم گمنام اتریشی در جام در جام اروپا موفق شد شکست 1-0 خانگی بازی رفت را در بازی برگشت با پیروزی 2-0 جبران کند. رئال تا فینال نیز بالا آمد؛ اما با شکست از چلسی نتوانست قهرمان شود.

 

 

1175678

 

 

در تاریخ رئال این تیم 15 بار در رقابت های حذفی (کوپا دل ری و مراحل حذفی رقابت های اروپایی) بازی رفت را در زمین خود واگذار کرده و تنها سه بار در بازی برگشت موفق به جبران شده است. با توجه به شرایط نه چندان مطلوب رئال در این روزها و تعداد زیاد مصدومین این تیم، کار جبران در بازی فردا نیز تا حدی مشکل به نظر می رسد.

 

رئال مادرید ژوئن 1970 نیز توانسته بود باخت 0-1 خانگی برابر بیلبائو در نیمه نهایی کوپا دل ری را در سن مامس با پیروزی 2-0 جبران کرده و راهی فینال شود. رئال در فینال با غلبه بر والنسیا قهرمان شد.

یک بار دیگر نیز در سال 1962 بود که رئال باخت خانگی برابر بارسا در کوپا دل ری را در نوکمپ جبران کرد.

 

در 12 مورد دیگر، رئال مادرید نتوانسته باخت خانگی خود را در بازی برگشت جبران کند.

در کوپا دل ری دو بار مقابل بیلبائو، سه بار برابر بارسا و یک بار مقابل سویا و والنسیا این اتفاق رخ داده؛ در جام در جام اروپا برابر پاری سن ژرمن و در لیگ قهرمانان نیز برابر بایرن، آرسنال، لیورپول و بارسا موفق به جبران شکست خانگی در بازی برگشت نشده است.

دیدگاه‌ها