کد خبر : 1391312 | 09 بهمن 1395 ساعت 19:31 | 93.8K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی پرسپولیس درست بود؛

نقد کامل داوری پرحادثه صبا-پرسپولیس

مظفری زاده می گوید که در صحنه مشکوک به گل مهاجم تیم صبا با توجه به تصاویر بهترین تصمیم قبول کردن نظر کمک داور است.

نقد کامل داوری پرحادثه صبا-پرسپولیس

سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال پس از دیدار پرسپولیس برابر صبا در مورد صحنه های مهم داوری این دیدار با "ورزش سه" گفتگو کرد.

تجربه حاج بابایی مشهود بود
شاهین حاج بابایی داور باتجربه و خوش اخلاق فوتبال کشور با تکیه بر دوندگی و حضور به موقع در صحنه ها و استفاده از تجربه خود توانست قضاوت خوبی به همراه شاهین و عباسقلی کمک داوران مسابقه ارائه دهد.
محل خطای عمران زاده بیرون از محوطه جریمه بود
حاج بابائی در دقیقه 32 خطای عمران زاده به روی علیپور و محل وقوع آن را به درستی تشخیص داد و دستور به یک ضربه آزاد مستقیم بیرون از محوطه جریمه داد.


تصاویر تلویزیونی برای تشخیص گل شدن توپ صبا کافی نبود
دیگر صحنه مهم مسابقه ضربه سر مهاجم صبا بود که توسط رامین رضاییان از روی خط دروازه برگشت داده شد؛ با توجه به نوع تصویر مطمئنا بهترین و دقیق ترین تصمیم را کمک داور مسابقه می تواند اعلام کند که البته اعتقاد به ادامه بازی داشت.


مدافع صبا بی احتیاطی کرد و پنالتی درست بود
در دقیقه 81 مدافع تیم صبا با بی احتیاطی در محوطه جریمه روی رضاییان خطا اعلام کرد که داور به درستی نقطه پنالتی را نشان داد.


داور به خوبی از کارت‌هایش برای کنترل بازی استفاده کرد
حاج بابایی در این مسابقه در چندین صحنه به درستی از کارت زرد خود استفاده کرد که نشان می دهد این داور به خوبی از کارت های خود برای کنترل بازی استفاده کرد. البته چند صحنه مشکوک دیگر نیز در بازی وجود داشت که به دلیل قطع تصاویر متوجه آن ها نشدیم.

 

دیدگاه‌ها