کد خبر : 1391345 | 09 بهمن 1395 ساعت 20:24 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

صعود راحت منچسترسیتی به دور بعد FA Cup

منچسترسیتی با پیروزی 3-0 در خانه کریستال پالاس، به دور بعد رقابت های جام حذفی انگلیس راه پیدا کرد.

صعود راحت منچسترسیتی به دور بعد FA Cup

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان پپ گواردیولا کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با زدن سه گل، توانستند جواز صعود به مرحله بعد را به دست بیاورند.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست دروازه حریف را باز کند اما ضربه لروی سانه راهی به چارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

 

برتری سیتی ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند موقعیت خوب دیگر را از دست دادند تا اینکه سرانجام در دقیقه 43 به گل رسیدند.

 

 

1176587

 

 

روی پاس عمقی عالی گابریل ژسوس، رحیم استرلینگ در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، وین هنسی را مغلوب کرد.

 

حملات آبی ها در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم می توانستند یک بار دیگر دروازه پالاس را باز کنند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و هر دو تیم فرصت های خوبی روی دروازه هم ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 

 

1176588

 

 

روند بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه سیتی در دقیقه 71 به گل دوم رسید. این بار داوید سیلوا بود که در نقش گلساز ظاهر شد و حرکت عالی او را لروی سانه تبدیل به گل دوم تیمش کرد.

 

برتری سیتی بعد از این گل هم ادامه داشت و در وقت های تلف شده بازی، یحیی توره با زدن گل سوم، کار را تمام کرد. این بار روی یک ضربه آزاد بود که توره با شوتی تماشایی، دروازه پالاس را باز کرد تا سیتی با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد و راهی مرحله بعد جام حذفی شود.

دیدگاه‌ها