کد خبر : 1392079 | 12 بهمن 1395 ساعت 16:53 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

اشمایکل: منچستر سیتی چهارم هم نخواهد شد

اسطوره باشگاه منچستریونایتد برای تیم پپ گواردیولا حتی شانس قرار گرفتن بین 4 تیم برتر لیگ جزیره را نیز قائل نیست.

اشمایکل: منچستر سیتی چهارم هم نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، سیتی با هدایت گواردیولا شروعی طوفانی در لیگ برتر داشت؛ اما به تدریج افت این تیم شروع شد؛ به طوریکه در حال حاضر با چلسی صدرنشین 12 امتیاز اختلاف دارد. یونایتد نیز که شروعی ضعیف داشت حالا به 2 امتیازی سیتی رسیده است.

 

 

1176431

 

 

پیتر اشمایکل، گلر افسانه ای شیاطین سرخ در مورد اینکه بین یونایتد و سیتی، کدام یک رتبه بهتری کسب خواهند کرد گفت: «اگر بخواهم صادقانه حرف بزنم، باید بگویم که منچستر یونایتد. مورینیو راه خود در یونایتد را پیدا کرده و فهمیده است که برای موفقیت چه کاری باید انجام دهد. بازیکنانی هم که او برای یونایتد خریداری کرده با تیم وفق پیدا کرده اند و همان هایی هستند که یونایتد برای نتیجه گیری و کسب موفقیت به آنها نیاز داشت.»

 

 

1141258

 

 

گواردیولا: «فکر می کنم پپ گواردیولا تا به اینجا موفق نبوده است. درست است که ترکیب دشواری را در اختیار دارد؛ اما شما انتظار دارید کسی که طرفدارانش می گویند نابغه فوتبال است، بتواند مشکلات را برطرف کند اما فکر نمی کنم بتواند این کار را بکند.

  حقیقت این است که فکر نمی کنم سیتی شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشد. آن ها مشکلات زیادی دارند و بازیکنان زیادی ناراحت هستند. فکر می کنم با ورود شخص قوی چون پپ گواردیولا، تغییرات بزرگی در تیم ایجاد می شود و تطبیق یافتن با این تغییرات برای بازیکنان سخت است.»

دیدگاه‌ها