کد خبر : 1392310 | 13 بهمن 1395 ساعت 15:14 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

دیر یا زود باز هم به این تیم باز می گردم

شکوری: سایپا خانه من است

مدافع باسابقه نارنجی پوشان پس از توافق با مسئولان تیم سایپا روز گذشته به طور رسمی از این تیم جدا شد. شکوری که حدود 10 سال برای نارنجی پوشان توپ زده، معتقد است که روزی باز هم به این تیم باز می گردد.

شکوری: سایپا خانه من است

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری که سال های زیادی برای نارنجی پوشان بازی کرد و پیراهن پرسپولیسی ها را نیز بر تن کرده است در رابطه با جدایی تیم سایپا و پایان دادن به همکاری خود با این تیم به اظهارنظر پرداخت. او در رابطه با جدایی خود گفت: برخلاف میل باطنی ام از تیم سایپا جدا شدم، دوست نداشتم به همکاری خود پایان دهم و همه تلاشم را به کار بستم؛ به همین دلیل تا روز آخر نقل و انتقالات نیز صبر کردم، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و مجبور شدم از این تیم جدا شوم. 


او ادامه داد: به هرحال من تا پایان فصل آینده با تیم سایپا قرارداد داشتم و می توانستم به قراردادم پایبند باشم و از این تیم جدا نشوم اما فقط و فقط به احترام کارمندان باشگاه سایپا رضایت دادم تا فسخ کنم، من با آنها سال ها زندگ کردم و همیشه برایشان احترام ویژه ای قائل بوده و هستم، نمی خواستم کار من با سایپا و به شکایت و کمیته انضباطی بکشد. هیچ وقت نخواستم رودر روی آنها قرار بگیرم. 


مدافع سابق پرسپولیسی ها در رابطه با عدم حضور خود در ترکیب سایپا گفت: امسال شرایطی پیش آمد که نتوانستم در ترکیب باشم، البته همه بازیکنان و همراهان تیم می دانند که در بازی نکردن و جدایی من یکسری عوامل غیرفوتبالی دخیل بود که البته چون دلایل فنی نبوده و نمی توان آن را ثابت کرد بهتر است دیگر درباره آن صحبت نکنم. 


 او در رابطه با فسخ قرارداد خود نیز گفت: همانطور که گفتم من تا پایان فصل آینده نیز قرارداد داشتم که آن را به طور کامل فسخ کردم، از قرارداد امسال خود نیز تنها 30 درصد از مبلغ را دریافت کردم. 


شکوری در رابطه با دوران حضور خود در جمع نارنجی پوشان گفت: من از جوانان این تیم شروع کردم و پنج سال حضور داشتم، پس از آن مدتی کوتاه در پیام بودم و سه فصل نیز در پرسپولیس بودم؛ پس از آن مجددا به سایپا بازگشتم و پنج سال دیگر برای این تیم بازی کردم، اکنون هم معتقدم باز هم به این تیم باز می گردم، به عنوان بازیکن و مربی فرقی نمی کند باز هم به سایپا باز می گردم؛ چراکه اینجا خانه من است. 


مدافع جدا شده سایپا در رابطه با ارتباط خود با سرمربی این تیم گفت: من احترام خاصی برای آقای فرکی قائل هستم، ایشان بچه محل من هستند و همیشه دوست داشتم با او همکاری کنم اما متاسفانه برخی از اطرافیان ایشان این ارتباط را خراب کردند، کسانی که اگر با آنها اختلاف نظر پیدا کنید، دیگر نمی توانید در این تیم باقی بمانید. 


او در رابطه با ادامه حضور خود در لیگ شانزدهم گفت: پیش از این دو، سه پیشنهاد داشتم اما به دلیل طولانی شدن پروسه جدایی ام از تیم سایپا، نتوانستم به آن تیم ها بپیوندم، باید ببینم چه پیش می آید، از اینجا به بعد بازیکن آزاد حساب می شوم در صورت وجود پیشنهاد خوب می توانم در تیم دیگری به بازی ادامه بدهم؛ اما اگر این اتفاق نیفتاد نیز ادامه لیگ را به تمرینات اختصاصی می پردازم.

دیدگاه‌ها