کد خبر : 1393104 | 16 بهمن 1395 ساعت 16:30 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: انتظار بیشتری از رونالدو و بنزما دارم

عملکرد خط حمله رئال به خصوص کریم بنزما در ماه گذشته مطابق انتظار نبوده و زیدان نیز در نشست خبری امروز خود به آن اشاره کرد.

زیدان: انتظار بیشتری از رونالدو و بنزما دارم

به گزارش "ورزش سه"، رئال فردا در زمین سلتا دیدار حساسی پیش رو دارد. صدرنشین لالیگا که توسط سلتا در کوپا دل ری حذف شد، در اندیشه گرفتن انتقام از این تیم است.

 

 

1177282

 

 

زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« مسلم است که بازی دشواری خواهیم داشت. سلتا تیم خوبی است و فوتبال زیبایی بازی می کند. آنها بازیکنان خوبی هم دارند ولی برای این مسابقه کاملا آماده هستیم.

تغییرات زیاد در ترکیب سلتا؟ برای ما مهم نیست که مربی سلتا(برای در پیش بودن بازی با آلاوس در نیمه نهایی کوپا دل ری) بخواهد به نفرات اصلی خود استراحت بدهد یا خیر؛ چرا که می دانم سلتا مجموعه ای غنی در اختیار دارد و غیبت چند بازیکن روی کیفیت این تیم تاثیرگذار نیست.»

 

وضعیت مصدومان:« به غیر از بیل، دیگر مصدومان از هفته بعد در اختیار تیم هستند. در مورد بیل باید کمی بیشتر صبر کنیم. مارسلو، خامس و په په با ما تمرین کرده و برای بازی فردا مشکلی ندارند؛ اما مودریچ و کارواخال از هفته بعد شرایط بازی خواهند داشت.»

 

تمدید قرارداد په په:«نه من و نه خود په په به آنچه چند ماه دیگر اتفاق می افتد فکر نمی کنیم. په په فقط روی شرایط حال تمرکز دارد و خود را برای بازی فردا آماده می کند. معتقدم تحت هر شرایطی باید احترام په په به عنوان بازیکنی که 10 سال است در رئال حضور دارد حفظ شود. به شخصه دوست دارم او با ما تمدید کند.»

 

 

1176436

 

 

ایسکو و موراتا:« از ایسکو راضی هستم ولی معتقدم او می تواند بهتر از اینها باشد. خوب تمرین می کند و در اختیار تیم است.

موراتا هم هرچند کمتر به میدان رفته، ولی بازی های زیادی در پیش است و مطمئنا به او هم بازی خواهد رسید. اینکه چه قدر، به من ارتباط دارد و من مسئول تصمیم گیری ها در تیم هستم ولی موراتا کاملا به تیم متعهد است و دوست دارد در رئال بماند.»

 

اهمیت برد بر سلتا:« فکر نمی کنم زمین سلتا تنها زمین دشواری باشد که در ادامه لالیگا میزبان ما خواهد بود. بازی های حساس و دشوار دیگری هم در پیش است و پیروزی در بازی فردا فقط سه امتیاز برای ما خواهد داشت و نه بیشتر.»

 

رونالدو و بنزما:« بهترین منطقه زمین برای رونالدو، سمت چپ است و معتقدم او آنجا بهترین عملکرد را خواهد داشت. همکاری بنزما و رونالدو؟ البته که من انتظارم از این دو  بیشتر است. مهاجم باید گل بزند ولی نگران نیستم. گلزنی های کریم به زودی شروع خواهد شد و از رونالدو نیز گل های بیشتری خواهیم دید.»

دیدگاه‌ها