کد خبر : 1393914 | 19 بهمن 1395 ساعت 18:14 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

با 220 میلیون تومان تیم را بستیم؛

پیروانی: قدم نوراللهی و عالیشاه بر چشم ما

غلامحسین پیروانی سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز می گوید که در صورت حل نشدن مشکلات باز هم از سمت خود استعفا خواهد کرد.

پیروانی: قدم نوراللهی و عالیشاه بر چشم ما

به گزارش "ورزش سه"، تیم فجرسپاسی شیراز روز گذشته موفق شد در ورزشگاه شهید وطنی میزبان خود نساجی مازندران را با یک گل شکست دهد تا با 2 بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها در رتبه هفدهم جدول قرار بگیرد.


غلامحسین پیروانی که پس از کسب تساوی مقابل اکسین در این دیدار دوباره شاگردان خود را از کنار زمین هدایت می کرد، در مورد کسب پیروزی در مازندران و البته بازگشت دوباره به نیمکت فجرسپاسی به "ورزش سه" گفت: اصلا شرایط خوبی نداریم. البته بازیکنانم روز گذشته و در شرایطی که 20،30 هزار هوادار نساجی از این تیم حمایت می کردند بازی قابل قبولی ارائه دادند و علاوه بر گلی که زدیم چند موقعیت خوب هم ایجاد کردیم که می توانست اختلاف را بیشتر کند.


پیروانی در مورد اینکه آیا مشکلات حل شده که دوباره به نیمکت فجرسپاسی بازگشته، عنوان کرد: نه هنوز حل نشده ولی قول داده اند که مشکلات را حل کنند؛ اگر مشکلات حل نشود باز هم می روم.


وی در مورد صحبت های هفته گذشته خود در مورد یحیی گل محمدی که گفته این بود 2 میلیارد دستمزد می گیرد و ابراز ناراحتی یحیی از خودش، خاطرنشان کرد: من بعد از بازی با اکسین صحبتی کردم که باعث ناراحتی یحیی شد. من بعد از نتیجه ای که به دست آمده بود و شعارهای هواداران علیه تیم ناراحت بودم و از یحیی گل محمدی عذرخواهی و طلب حلالیت می کنم.


سرمربی تیم فجرسپاسی با توجه به محرومیت تیم تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالات، در خصوص اینکه چقدر شانس برای پیوستن امید عالیشاه و احمد نوراللهی به تیمش وجود دارد، اظهار داشت: اگر این دو بازیکن بخواهند به شیراز بیایند قدمشان را بر سر و چشم ما گذاشته اند. خیلی دوست داریم این اتفاق بیفتد و مسئولان باید در این مورد رایزنی کنند.


پیروانی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است که تیم فجرسپاسی را در لیگ یک حفظ کند، بیان کرد: آدمی به امید زنده است وگرنه با مرده هیچ فرقی نمی کند. بازی های خیلی سختی داریم و این را هم بدانید که با 220 میلیون این تیم بسته شده؛ با این حال ما تمام تلاشمان را می کنیم تا تیم را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها