کد خبر : 1394060 | 20 بهمن 1395 ساعت 09:36 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

دیوار دفاعی استقلال از جنس آجر برزیلی

رابسون و پادوانی در مرکز خط دفاع استقلال روز بسیار خوبی را برابر السد پشت سر گذاشتند تا با نمره عالی این بازی را سپری کنند.

دیوار دفاعی استقلال از جنس آجر برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار برابر السد با خط حمله گران قیمت و البته یکی از بهترین هافبک های دنیا توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و به استثنای یک موقعیت، زوج برزیلی خط دفاعی استقلال اجازه نزدیک شدن قطری ها به دروازه رحمتی را ندادند تا شاگردان فریرا مجبور به شوت زنی شوند.


پادوانی با تجربه و رابسون جوان که در دیدار با ماشین سازی نیز در کنار یکدیگر قرار داشتند، برابر السد روز درخشانی را پشت سر گذاشتند. رابسون بارها با قطع توپ و دریبل نخوردن در موقعیت های تک به تک مهاجمان میلیون دلاری السد را ناکام گذاشت تا قطعا نمره بسیار بالایی در این بازی بگیرد. همچنین پادوانی در این بازی بهترین نمایش دفاعی خود را داشت و بارها با پیروزی در جنگ هوایی، اجازه باز شدن دروازه استقلال را نداد.


منصوریان حالا با در اختیار داشتن یک دیوار دفاعی برزیلی به آستانه دربی خواهد رفت و امید زیادی دارد تا این دو بازیکن در کنار دیگر عناصر سازمان دفاعی این تیم، خط آتش قدرتمند پرسپولیس را نیز مهار کنند.

دیدگاه‌ها