کد خبر : 1394849 | 23 بهمن 1395 ساعت 13:57 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

رضاوند: 2 شانس برای کسب سهمیه داریم

آرش رضاوند حضور تیموریان در جمع نفتی ها را یک وزنه مثبت و موثر توصیف می کند.

رضاوند: 2 شانس برای کسب سهمیه داریم

به گزارش "ورزش سه"، رضاوند درباره نتایج بازی چند هفته اخیر و بازی پیکان گفت: باتجربه برد استقلال باید از سد آنها می‌گذشتم که خب اتفاقات آن بازی و قضاوت داوری خیلی در شکست ما تاثیرگذار شد. بعد از آن بازی با استقلال صنعتی که در آن هم می‌توانستیم پیروز باشیم اما متاسفانه در دقیقه 91 آنها به گل رسیدند که نتیجه پیروزی‌مان را با تساوی معاوضه کردیم.


او در ادامه گفت: یکی دیگر از دلایل عدم نتیجه‌گیری‌مان نبود بازیکنانی مثل مبعلی، فخرالدینی و محمد قاضی است که با حضورشان وزنه موثری برای نفت می‌شدند و می‌توانستیم در بازی‌هایمان پیروز باشیم و خوشبختانه در مقابل پیکان بازی 6 امتیازی را بردیم و توانستیم خودمان را به بالا جدول برگردانیم.


هافبک نفت در خصوص اینکه نفت را جز مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان باید دانست گفت: ما تمام تلاشمان را می کنیم تا نفت را به جایگاهی که طی این سال‌ها داشته برسانیم. برای ما مهم‌ترین چیز حضور در جمع تیم‌های بالای جدولی و کسب سهمیه است اگرچه یک شانس هم در جام حذفی داریم تا بتوانیم مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. 


وی افزود: با رسیدن مصدومان‌مان طی روزهای گذشته و همچنین حضور آقای تیموریان در جمع نفتی‌ها شرایط تیم رو به بهبود است و مطمئنا از جایگاهی که در آن قرار داریم با تلاش بالاتر قرار خواهیم گرفت و جز 5، 6 تیم بالای جدول خواهیم بود.  


رضاوند درباره رویارویی‌شان با ماشین‌سازی و نتیجه‌ای که آنها مقابل سپاهان کسب کرده‌اند گفت: فوتبال است و هیچ چیزی در آن مشخص نیست. ماشین‌سازی تیم خوبی دارد و به نظر من از اول فصل با حضور چنین بازیکنانی حقش نبود چنین نتایجی را کسب کند و جایگاهش اینجای جدول نیست. البته باید گفت اگر سپاهانی‌ها پنالتی‌شان گل می‌شد شاید می توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند و نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد اما ماشین‌سازی در این بازی از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده برد توانست نتیجه را اینطور رقم بزند. به نظرم هرکسی تمرکز بهتری داشته باشد و به حرف‌های سرمربی گوش دهد و کارهای تاکتیکی را در زمین اجرا کند موفق‌تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها