کد خبر : 1395317 | 24 بهمن 1395 ساعت 21:13 | 129.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک بار در نفت، این بار در استقلال؛

پرسپولیس در حسرت بغل پای آخر

دو چالش بزرگ تیم پرسپولیس در دو فصل رویایی خود با پایانی نه چندان خوشایند همراه بوده است که در طرف دیگر هر دو چالش منصوریان حضور داشته است.

پرسپولیس در حسرت بغل پای آخر

به گزارش "ورزش سه"، این پرسپولیس رویایی در دو فصل اخیر توانسته است قلب طرفدارانی را که مدت ها با تیم شان رابطه خوبی نداشت را فتح کند اما ناملایمتی های فوتبال گاهی گریبان آنها را هم می گیرد. امروز روز خوبی برای طرفداران پرسپولیس نبود چرا که برد در دربی به اندازه قهرمانی در لیگ و یا هر موفقیت دیگر جایگاه خاص خودش را دارد و طبیعتا شکست مقابل استقلال برای هیچ پرسپولیسی خوشایند نیست حتی اگر قهرمانی در لیگ تا حد زیادی در دسترس باشد.


حال امروز طرفداران پرسپولیس شباهت زیادی به هفته های آخر لیگ گذشته دارد جایی که آنها دربی را به رویایی ترین شکل برنده شده بودند و تنها دو هفته با قهرمانی فاصله داشتند که شکست 2 بر صفر مقابل نفت تهران تمام روزهای خوب طرفداران قرمز را تحت تاثیر منفی خود قرار داد. روزی که پرسپولیس می توانست برنده بازی باشد و در نهایت با قهرمانی در لیگ یکی از رویایی ترین فصل های این تیم را رقم می زدند اما روزی که باید پرسپولیس می بودند؛ نبودند.


دو فصل اخیر پرسپولیس دو چالش مهمی داشت که می توانست لحظاتی رویایی در تاریخ تیم سرخ پایتخت را رقم بزند اما این تیم دوست داشتنی یک بار دیگر در لحظه آخر اجازه نداد تا همه چیز آرمانی دنبال شود. در سوی دیگر این دو چالش علیرضا منصوریانی حضور داشت که یک بار با نفت و این بار با استقلال مانع از تاریخ سازی پرسپولیسی ها شد.


از سوی دیگر این تیم کامل و دوست داشتنی تنها یک ضعف از خود نشان داد و آن هم کامل نکردن پازل های رویایی بود، به طوریکه ماموریت های مهم را نا تمام می گذاشت. پرسپولیس چالش های بزرگ با موفقیت پشت سر نگذاشته است و آنجایی که باید کار را تمام کند، پایان به خوشی رقم زده نمی شود.

دیدگاه‌ها