کد خبر : 1395621 | 26 بهمن 1395 ساعت 00:23 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین سیتی در خانه بورنموث

منچسترسیتی با پیروزی 2-0 در خانه بورنموث، به رتبه دوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

پیروزی شیرین سیتی در خانه بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که رحیم استرلینگ ستاره میدان بود، شاگردان پپ گواردیولا توانستند در خانه بورنموث به پیروزی برسند و فاصله با چلسی در صدر جدول را به 8 امتیاز کاهش بدهند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بازی با ضرباهنگ بالایی دنبال شد اما موقعیت خاصی روی دروازه ها به وجود نیامد.

 

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 19 ایجاد شد؛ زمانی که همکاری جوردن آیب و ویلشر، می توانست به گل اول بازی تبدیل شود اما واکنش دیدنی کابایرو، مانع از باز شدن دروازه سیتی شد.

 

 

1180463

 

 

چند دقیقه بعد نوبت سیتی بود که تا آستانه باز کردن دروازه بورنموث پیش برود اما به موقع کوک، مانع از گلزنی استرلینگ شد.

 

اما تنها یک دقیقه بعد، استرلینگ توانست سیتی را پیش بیندازد. ارسال داوید سیلوا از سمت چپ، روی تعلل مدافعان بورنموث به استرلینگ رسید و او هم با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد.

 

بازیکنان میزبان خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و دو دقیقه بعد کینگ دروازه سیتی را باز کرد اما داور به اشتباه این گل را نپذیرفت. در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و این نیمه با برتری 1-0 سیتی به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با برتری سیتی در مالکیت توپ آغاز شد اما بازیکنان این تیم نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. اولین موقعیت جدی این نیمه هم توسط بورنموث ایجاد شد و این بار هم کابایرو دروازه سیتی را نجات داد. در مقابل، سیتی در دقیقه 69 به گل دوم رسید.

 

این بار استرلینگ در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال او به دهانه دروازه را تایرون مینگز به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

 

 

1180469

 

 

دردقایق پایانی تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، فشار بیشتری روی دروازه سیتی وارد کرد اما این تیم میهمان بود که می توانست در دقیقه 84 به گل سوم برسد اما ضربه سانه به تیر برخورد کرد.

 

تلاش دو تیم در دقایق پایانی ثمری نداشت و سیتی توانست در این دیدار خارج از خانه به پیروزی 3-0 برسد.

دیدگاه‌ها