کد خبر : 1395787 | 26 بهمن 1395 ساعت 16:58 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم نیاز به آرامش دارد

درودگر: موضوع بازیکن خارجی ملوان قابل حل بود

مدیرعامل سابق ملوانان معتقد است که این تیم نیاز به آرامش دارد و هواداران این تیم باید با آرام کردن فضا، شرایط را برای لیگ برتری شدن مهیا کنند.

درودگر: موضوع بازیکن خارجی ملوان قابل حل بود  

به گزارش "ورزش سه"، صادق درودگر در رابطه با موضوع کسر قرارداد از ملوانان به دلیل شکایت زوران زلاتکوفسکی که در زمان حضور وی از این تیم جدا شد گفت: این بازیکن پیش از حضور ما در این تیم، به ملوان پیوسته بود، اما در تمرینات می دیدیم که بسیار بی انگیزه در زمین حضور پیدا می کند و تن به تمرینات نمی دهد، همین موضوع باعث شده بود تا آقای پورغلامی نیز اعلام کند این بازیکن را نمی خواهد و ما نیز با وی قطع همکاری کردیم. 


او ادامه داد: همان زمان با وکیلی ایرانی هماهنگ کرده بودیم تا این موضوع به طور کامل حل شود اما بعد از خروج بنده از باشگاه، پیگیری این موضوع برای مدیر بعدی اهمیتی نداشت و کسی پیگیر این موضوع نشد، حتی عنوان می شد وقتی کسانی پیگیر این موضوع شدند مالک قبلی عنوان کرده بود نیازی به پیگیری نیست چراکه این مسئله مشکلی برای ملوان ایجاد نمی کند اما می بینیم که فیفا با کسی شوخی ندارد. 
مدیرعامل سابق ملوانان ادامه داد: بنده هم اکنون هم بازی های ملوان را پیگیری می کنم، نتایج این تیم و نساجی برای من اهمیت دارد و معتقدم که مردم این دو شهر نیز شباهت بسیاری با یکدیگر دارند، همیشه علاقه مندم پیگیر بازی های این دو تیم باشم. 


وی در ادامه گفت: امیدوارم ملوانی ها بتوانند امسال به لیگ برتر بیایند، بنده با تمام وجود آماده ام هر کاری از دستم بر می آید انجام دهم تا این تیم به موفقیت برسد، به آقای دنیامالی هم این موضوع را گفته ام، چون معتقدم ایشان از مدیران متعهد است و ایمان هم دارم که کسی به او کمکی نمی کند. 


درودگر در رابطه با فرصت اعلام شده به ملوانی ها برای پرداخت پول گفت: چیزی که ما می دانیم این است که این تیم تا روز 19 فوریه فرصت دارد اما شاید چیزی وجود دارد که ما از آن آگاه نیستیم، به هرحال ممکن است اطلاعات خاصی در باشگاه وجود داشته باشد و ما نمی توانیم درباره آنها حرف بزنیم. 


او ادامه داد: متاسفانه دیدم و شنیدم که اخیرا مشکلاتی نیز در رابطه با لیدرهای باشگاه به وجود آمده است، کسانی که علاقه مند به ملوان هستند باید به این موضوع توجه کنند که به احتمال زیاد این تیم به لیگ برتر صعود می کند، این تیم پتانسیل لیگ برتری شدن دارد و برای مدیریت ادامه بازی های خود نیاز به آرامش دارد، اینکه بعضی ها بیایند و بحث به راه بیندازند و مایلی کهن را به چالش بکشند در نهایت اوضاع را متشنج می کنند و به تیم ضربه می زنند. این تیم نباید به وضعیت نساجی دچار شود چرا که اگر امسال نتوانند لیگ برتری شوند، ممکن است تا سال ها این اتفاق نیفتد. 


درودگر در رابطه با مشابه این اتفاقات در دوران حضور خود گفت: در دوره ما هم اتفاقات مشابهی افتاد، اما ما جلسه گذاشتیم و با دوستان به صحبت پرداختیم، بهرحال آنها هم برای خدماتی که ارائه می دادند تقاضای حقوق داشتند و ما هم صحبت کردیم و شرح وظایف گذاشتیم و پس از به توافق رسیدن دیگر مشکلی حاشیه ای را در کنار تیم ندیدیم. اکنون و با توجه به عملکرد مثبت مایلی کهن این تیم نیاز به آرامش دارد تا بتواند صعود خود را حتمی کند. 


درودگر در پایان گفت: متاسفانه دستگاه نظام وظیفه به تیم هایی مانند ملوان و فجرسپاسی توجهی نمی کند، البته بنده از اساس معتقدم نباید بازیکنان سرباز راهی تیم های نظامی شوند اما وقتی قانون است باید با عدالت برخورد کرد، نباید بین تیم های لیگ برتری تبعیض قائل شد. به هرحال تیم هایی مانند ملوان باید از این قانون استفاده کنند و مسئولان نباید در این باره بی عدالتی کنند.

دیدگاه‌ها