کد خبر : 1396079 | 27 بهمن 1395 ساعت 17:46 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند: به دنبال کسب سهمیه هستیم

فراز کمالوند می گوید که بازی کردن در اهواز آسان نیست و به دنبال برد و رسیدن به سهمیه آسیایی هستند.

کمالوند: به دنبال کسب سهمیه هستیم

 

 به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان که فردا در اهواز برگزار می شود، گفت:

 


بازی کردن در اهواز آسان نیست
خوشحالم یک بار دیگر به شهر دوست‌داشتنی و فوتبال‌خیز اهواز آمدم. با تیمی بازی می‌کنیم که کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. بازی کردن در اهواز کار سختی است. مقابل تیمی قرار می‌گیریم که خوب بازی می‌کند. تیم ما، تیم نوپایی است و طبیعتا به دنبال تثبیت خودش است. سال گذشته برای اولین بار رتبه تک رقمی کسب کردیم.

 

کسب سهمیه دور از دسترس نیست
با فوتبالی که بچه‌ها بازی می‌کنند، می‌توانیم به چیزی که هیئت مدیره و مدیریت خواسته، برسیم و کسب سهمیه آسیا هم برای گسترش فولاد دور از دسترس نیست. در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی انجام دادیم و روند رو به‌ رشدی را داشتیم که می‌خواهیم آن را در دیدار مقابل فولاد هم حفظ کنیم.

 

خالقی فر و کورش ملکی تنبیه شدند
بابک حاتمی تنها محروم ما برای این دیدار است. رضا خالقی‌فر و کورش ملکی را هم به دلایل انضباطی تنبیه کردیم و به اهواز نیاوردیم.

 


 ابتدای فصل در نتیجه گیری ضعیف بودیم
رضایت را باید باشگاه نسبت به من داشته باشد. البته ارکان باشگاه همه از عملکرد من راضی هستند. همه ما با یکدیگر همدل و صمیمی هستیم. روند رو به رشدی داریم و گسترش فولاد به مرور زمان به یک تیم مدعی تبدیل می‌شود. از همان ابتدای فصل، بازی‌های خوبی ارائه می‌دادیم، ولی در نتیجه‌گیری ضعیف بودیم اما الان به مرحله‌ای رسیدیم که در کنار ارائه بازی خوب، نتیجه خوبی هم می‌گیریم.

دیدگاه‌ها