کد خبر : 1396097 | 27 بهمن 1395 ساعت 18:48 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت ملوانان از لیدر معترض انزلی چی

باشگاه ملوان بندرانزلی از لیدر معترض این باشگاه که چندی پیش باعث ایجاد مشاجره در تمرین این تیم شده بود، شکایت کرد.

شکایت ملوانان از لیدر معترض انزلی چی

به گزارش "ورزش سه"، عصر روز سه شنبه و در شرایطی که تمرین ملوانان در آرامش دنبال می شد، مشاجره محمد آبشک و یکی از لیدرهای این باشگاه نظرها را به سوی خود جلب کرد، در این زمان محمد مایلی کهن برای پایان دادن به این مشاجره به میدان آمد اما نه تنها این جر و بحث ها به اتمام نرسید که بیشتر هم شد و ماحصل آن خروج تماشاگران از زمین و ادامه تمرین پشت درهای بسته بود. البته از روز چهارشنبه باز هم تمرینات انزلی چی ها با حضور هواداران و تشویق های آنها پیگیری شد.


طبق شنیده ها، باشگاه ملوان از لیدر معترض این باشگاه شکایت کرده و نکته جالب در رابطه با اعتراض برخی هواداران ملوان این است که انزلی چی ها در بازی های خود توانستند نتایج خوبی به دست بیاورند و مشخص نیست اعتراض در برخی از بازی های این تیم همچون دیدار برابر فجرسپاسی در شیراز، اکسین در کرج و گل گهر در انزلی به چه منظور است.


این اتفاقات در حالی می افتد که ملوان در لیگ دسته اول، تیمی کاملا متحول و جوان شده است و تاکنون توانسته با امتیاز مناسبی که به دست آورده، در رده دوم جدول قرار بگیرد و یکی از امیدهای اصلی صعود به لیگ برتر باشد، مطمئنا در روزهای منتهی به پایان لیگ دسته اول حضور و حمایت هواداران این تیم می تواند امیدواری به صعود را در انزلی افزایش دهد.

دیدگاه‌ها