کد خبر : 1396118 | 27 بهمن 1395 ساعت 20:02 | 75.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت انصاری و نیمکت نشینی برزای

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

سرمربی استقلال نسبت به دربی 84 دو بازیکن خود را در اختیار ندارد که باید برای آنها دنبال جانشین بگردد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان برای بازی با ذوب آهن نمی تواند از وجود مهدی رحمتی و رابسون بهره ببرد و به همین دلیل هم باید برای آنها جانشین پیدا کند. البته منصوریان بازیکنان جوانی روی نیمکت دارد که کیفیت خوبی دارند؛ بنابراین برای بازی با ذوب آهن مشکلی از نظر بازیکن نخواهد داشت.


حسینی از شانس خود استفاده می کند؟
در غیاب مهدی رحمتی حسین حسینی این شانس را دارد که یک بار دیگر توانایی های خود را نشان بدهد. حسینی در این فصل 4 بار درون دروازه استقلال قرار گرفته است که در این بازی ها 4 گل دریافت کرده است ولی در مجموع موفق شده عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. او حالا در 4 بازی که رحمتی به دلیل محرومیت حضور ندارد، این فرصت را دارد که یک بار دیگر توانایی های خود را نشان بدهد.


یک حسین دیگر در خط دفاع
در غیاب رابسون جانواریو فردا مجید حسینی 20 ساله زوج پادوانی را تشکیل می دهد و او فردا این فرصت را دارد که توانایی های خود را به بهترین شکل نشان بدهد و ثابت کند آینده خط دفاعی استقلال برای او است. اگر اتفاق خاصی نیفتد فردا میلاد زکی پور و خسرو حیدری مدافعان چپ و راست استقلال خواهند بود.


بازگشت جابر انصاری به ترکیب اصلی
علیرضا منصوریان قصد دارد در بازی فردا از جابر انصاری به جای بهنام برزای در پست هافبک چپ استفاده کند تا توان هجومی این تیم بالا برود. فردا امید ابراهیمی و امید نورافکن هافبک دفاعی استقلال خواهند بود، فرشید اسماعیلی به عنوان هافبک پشت مهاجم و علی قربانی به عنوان وینگر راست- مهاجم بازی خواهد کرد.


کاوه همچنان مهاجم نوک استقلال
با تصمیم علیرضا منصوریان، کاوه رضایی فردا در پست مهاجم نوک استقلال  بازی خواهد کرد و این فرصت را دارد مقابل تیم سابقش گلزنی کند.

 


ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:
حسین حسینی، میلاد زکی پور، مجید حسینی، پادوانی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نوافکن، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، جابر انصاری و کاوه رضایی

دیدگاه‌ها