کد خبر : 1396326 | 28 بهمن 1395 ساعت 17:53 | 56.8K بازدید | 0 دیدگاه

آذری: شکاری حد خودش را بداند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتقاد از رفتار شکاری می گوید که این بازیکن باید حد خودش را بداند.

آذری: شکاری حد خودش را بداند

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری پس از شکست ذوب آهن برابر استقلال تهران گفت: هنوز آنقدر نگران وضعیت تیم نیستم. با وجود اینکه در این مسابقه باختیم و در این چند هفته نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم هنوز در رده چهارم جدول قرار داریم و خیلی از تیم‌ها اگر بازی‌های خودشان را ببرند نیز به ما نمی‌رسند. فکر می‌کنم تیم ما تمرینات بیشتری می‌خواهد بخصوص در خط حمله. با این حال از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تلاش خودشان را انجام دادند اما در لحظات آخر از موقعیت‌ها استفاده نکردند. فکر می‌کنم تمرکز مهاجمان کمتر شده است.


وی در خصوص رضا شکاری و جدایی او از باشگاه ذوب آهن و پیوستنش به روستوف روسیه اظهار داشت: گفته بودیم در قبال 100 هزار دلار شکاری را آزاد می‌کنیم. براساس ماده 12 جذب بازیکن هیچ قراردادی در فوتبال یک طرفه قابل فسخ نیست و شکاری باید 100 هزار دلار به ما می‌داد. ما به شکاری و بازیکنان جوان ذوب آهن خانه و امکانات می‌دهیم درحالی که در خیلی از تیم‌ها بازیکنان جوان زیر شیروانی‌ها می‌خوابند. به امثال شکاری می‌گویم حد خودش را بداند و فکر می‌کنم شکاری باید با تعامل از ذوب آهن جدا می‌شد. با وجود اینکه دوست داریم او پیشرفت کند اما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.


مدیرعامل ذوب آهن در خصوص حضور مهدی کیانی در بازی با تراکتورسازی و اینکه آیا همچنان این قضیه را پیگیری می‌کنید یا خیر، تصریح کرد: فکر می‌کنم قوانین داوری عوض و مانند بسکتبال شده است. داور یک کارت زرد به بازیکن می‌دهد اما دو کارت زرد حساب می‌کند. کیانی پس از بازی تراکتورسازی مقابل ماشین سازی سه کارته شد و خودش نیز به این موضوع اذعان داشت. ما این پرونده را به کمیته انضباطی ارجاع می‌دهیم و امیدواریم تمرکز داوران ما بالاتر برود. آقای کامرانی‌فر پس از بازی پرسپولیس و گسترش فولاد گفت که داور این دیدار گفته به مگنوباتیستا کارت زرد داده‌ام نه مسعود ابراهیم‌زاده، اگر آقای کاظمی اشتباهی در گزارشش بود این گزارش را منتشر کند.


آذری در خصوص بازی تیم ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ورزشگاه نقش جهان کمی گران است. این را با توجه نرخ‌هایی که به ما داده شد می‌گوییم. ضمن اینکه ورزشگاه فولادشهر مشکل خاصی ندارد.

دیدگاه‌ها