کد خبر : 1396711 | 29 بهمن 1395 ساعت 23:23 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا و تحسین ستاره استرالیایی هادرسفیلد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار مقابل هادرسفیلد در جام حذفی، نمایش های آرون موی، ستاره استرالیایی حریف را مورد تحسین قرار داد.​​​​​​​

گواردیولا و تحسین ستاره استرالیایی هادرسفیلد

به گزارش "ورزش سه"، آرون موی به طور قرضی از منچسترسیتی به هادرسفیلد رفته و نمی تواند فردا مقابل باشگاه اصلی اش بازی کند. اما گواردیولا تایید کرد که تحت تاثیر نمایش های او در این فصل قرار گرفته و ممکن است او را در تابستان آینده به اتحاد برگرداند.

 

او به خبرنگاران گفت:" آرون موی فوق العاده بازی می کند. ما قصد داریم ببینیم در پایان فصل چه رخ خواهد داد.

 

1181508

 

 

هادرسفیلد در شرایط خوبی قرار دارد. آنها واقعا خوب بازی می کنند؛ با اعتماد به نفس زیاد. آنها تلاش می کنند تا فصل آینده در لیگ برتر بازی کنند. من بازی آنها مقابل لیدز را تماشا کردم. آنها واقعا تیم خوبی هستند. شرایط در جام حذفی پیچیده است اما ما همیشه برای پیروزی مبارزه می کنیم."

 

سرمربی اسپانیایی سیتی همچنین در مورد شرایط مصدومان تیمش گفت:" ما در حال حاضر شرایط خوبی نداریم؛ گابریل ژسوس، ایلکای گوندوگان و بازیکنان دیگر نمی توانند بازی کنند.

 

برای بازیکنان راحت نیست که برای مدت طولانی بیرون باشند و بازی نکنند. کلچی ایهیناچو و نولیتو هم همین شرایط را دارند. البته رفتار آنها بسیار حرفه ای است. در مورد سرخیو آگوئرو هم وقتی مصدوم بود، چنین شرایطی وجود داشت."

دیدگاه‌ها