کد خبر : 1397134 | 01 اسفند 1395 ساعت 17:45 | 23.3K بازدید | 1 دیدگاه

کنایه کاپیتان چلسی به خارجی های لیگ برتر

کاپیتان چلسی که بعد از مدت‌ها در ترکیب نخست تیمش قرار گرفت در مورد میزان اهمیت جام حذفی انگلیس به بازیکنان خارجی طعنه زد.

کنایه کاپیتان چلسی به خارجی های لیگ برتر

به‌ گزارش ‌"ورزش سه"، چلسی روز گذشته با برتری دو بر صفر برابر ولورهمپتون راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس شد.

 

 

1177750

 

 

جان تری بعد از مدت‌ها در این مسابقه برای تیمش به میدان رفت و حضور در ترکیب ثابت آبی های لندن را تجربه کرد. او درباره جام حذفی گفت‌:« جام حذفی قدیمی‌ترین جام در دنیاست و تمام تیم‌ها اهمیت این جام را می‌دانند.

من پنج بار قهرمان جام حذفی شدم و به خوبی می‌دانم این جام چه اهمیت و تاریخی دارد اما متاسفانه برخی از بازیکنان خارجی شاغل در لیگ برتر واقعا نمی‌دانند که جام حذفی از چه جایگاهی برخوردار است. شاید در برخی از کشورها جام حذفی اهمیتی ندارد  ولی در انگلیس این طور نیست. دوست داریم تا جایی که ممکن است در این جام پیشروی داشته باشیم. در صدر جدول رده‌بندی قرار داریم و در حال‌ حاضر به جمع هشت تیم جام حذفی رسیدیم.»

 

جان تری این فصل تنها چهار بار از ابتدا در لیگ برای تیمش به میدان رفت و در اکثر بازی‌ها داوید لوییس در ترکیب ثابت قرار گرفت. کاپیتان چلسی در پایان گفت‌:« تیم اکنون خوب بازی می‌کند. این خیلی مهم است که به خوب بازی کردن ادامه‌ بدهیم. تمرین می‌کنیم تا بتوانیم بهترین شویم. رقیبان مهمی داریم و می‌خواهیم بهترین بمانیم.»

 

چلسی در بازی بعدی خود باید برابر سوانسی به میدان برود؛ تیمی که همیشه برابر آن مشکل داشته و در چند سال اخیر نتایج خوبی حتی در خانه برابر این تیم کسب نکرده است.

دیدگاه‌ها