کد خبر : 1397136 | 01 اسفند 1395 ساعت 14:35 | 21.8K بازدید | 4 دیدگاه

می‌دانیم از الاهلی چه می‌خواهیم

خرمگاه: استقلال و الاهلی مدعیان صعود هستند

مربی استقلال امیدوار است تیمش فردا با پیروزی برابر الاهلی بتواند با پیروزی زمین بازی را ترک کند.

خرمگاه: استقلال و الاهلی مدعیان صعود هستند

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی امارات پاسخ خبرنگاران را داد:

 


الاهلی حریف سختی است
بازی بسیار سختی برابر الاهلی خواهیم داشت. از حریف خود شناخت کامل داریم و می دانیم از بازی چه چیزی می خواهیم. تمام تلاش ما این است که با امتیاز بازی را ترک کنیم.

او در مورد بازی با الاهلی گفت: ما با نفت تهران برابر الاهلی شکست خوردیم. به همین دلیل از این تیم شناخت داریم و می دانیم که اسکلت اصلی این تیم تغییر نکرده است ولی باید بگویم که استقلال از نفت متفاوت است. بازیکنان و تاکتیک ما در اینجا متفاوت است و امیدوارم شرایطی در بازی داشته باشیم تا بتوانیم امارات را با امتیاز ترک کنیم.

 

 

به وحدت تاکتیکی رسیده ایم
ما در بازی های گذشته برد خوبی داشتیم که به ما کمک می کند. از ابتدای فصل خیلی بهتر شدیم و به وحدت تاکتیکی رسیدیم. از نظر بدنی و روحی شرایط بسیار خوبی داریم و امیدوارم این روند برابر الاهلی نیز ادامه داشته باشد. باز هم تکرار می کنم که هدف ما ترک امارات با امتیاز است و ما از این بازی امتیاز می خواهیم.

 

 

استقلال و الاهلی شانس های اصلی صعود هستند
الاهلی تیم قابل احترامی است و در آسیا نتیجه گرفته است. اگر بخواهیم از تیم های خوب این گروه نام ببریم قطعا الاهلی یکی از آنها است. این تیم بازیکنان بزرگی در اختیار دارد و سرمربی باهوشی در این تیم حضور دارد و با احترام به دیگر تیم ها باید بگویم استقلال و الاهلی شانس های اول صعود هستند. البته بازی ها غیر قابل پیش بینی است و باید ببینیم در بازی های رو در رو چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها