کد خبر : 1397139 | 01 اسفند 1395 ساعت 15:38 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی یزدانی او را از بدشانسی دور کرد

حمودی: پیکان امسال متفاوت است

علی حمودی بازیکن خوزستانی تیم فوتبال پیکان با مردم شهرش ابراز همدردی می‌کند و می‌گوید دلم به حال مردم اهواز می‌سوزد.

حمودی: پیکان امسال متفاوت است 

به گزارش "ورزش سه"، حمودی در خصوص پیروزی تیمش مقابل استقلال‌خوزستان می‌گوید: از اینکه تیم قهرمان سال گذشته رادر دو بازی رفت‌وبرگشت برده‌ایم خوشحالم البته ما به غیر از آنها از سد تیم‌های برتر لیگ هم گذر کرده‌ایم که این نشان‌دهنده عملکرد مثبت پیکان به نسبت سال‌های حضورش در رقابت‌های لیگ‌برتر است. ما با پیروزی در این دیدار بار دیگر به بالای جدول نزدیک شدیم و چشم امیدمان به بازی های آینده‌مان است تا خوب نتیجه بگیریم و باز هم بالای جدول باشیم.


وی در ادامه گفت: شرایط زمین در این بازی بد بود و گل‌هایی که از حریف دریافت کردیم در واقع روی شرایط بد زمین بود که ما در نیمه دوم توانستیم گل‌های خورده‌مان را جبران کنیم.
او که خود مدافع است درباره گلزنی دیگر دفاع پیکانی گفت: سیاوش بازیکن بااخلاقی است و از نظر فنی جز بازیکنان خوب پیکان است. او در دیدارمان با استقلال با شرایط بدی از زمین اخراج شد که هر بازیکنی در مقطعی با بدشانسی مواجه می‌شود او با گلزنی‌اش در این بازی به شرایط روحی روانی خوبی دست پیدا کرد که امیدوارم مثل همیشه در زمین موثر بودنش را ببینیم.


حمودی در پایان درباره جو بد آب‌وهوایی اهواز گفت: دلم برای مردم اهواز می‌سوزد، آنها به سختی در این شرایط زندگی می‌کنند حتی تمرینات تیم‌های استقلال‌خوزستان و فولاد هم در این شرایط با مشکل مواجه است که باید فکری به حالش شود.

دیدگاه‌ها