کد خبر : 1397614 | 03 اسفند 1395 ساعت 10:16 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچسترسیتی - موناکو

دو تیم منچسترسیتی و موناکو، امشب در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچسترسیتی - موناکو

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که اگر از دیدار آخرش را در جام حذفی انگلیس فاکتور بگیریم، نتایج خوبی در هفته های اخیر به دست آورده است. گواردیولا پس از گذراندن یک دوره ضعیف، دوباره تیمش را به اوج برگردانده و آنها به رده دوم جدول صعود کرده اند. با این حال سیتیزن ها مقابل هالدرزفیلد تاون با نتیجه بدون گل متوقف شدند و حال باید منتظر دیدار برگشت باشند.

 

1148873

 

در سوی دیگر، موناکو با 59 امتیاز صدرنشین لیگ فرانسه است و نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم، پاری سن ژرمن است که 3 امتیاز با آنها فاصله دارد. موناکو که در چند فصل  اخیر توانسته بود دوباره به لیگ اول فرانسه صعود کند، بالاخره توانسته در کورس قهرمانی باشد و به عنوان صدرنشین نیز پیش برود. حال تقابل تیم دوم انگلیس و تیم اول فرانسه می‌تواند از جذابیت های بسیاری برخوردار باشد. این اولین تقابل دو تیم در چمپیونزلیگ است.

 

سیتی تا به حال مقابل رقبای فرانسوی شکست نخورده و 1 پیروزی و 2 تساوی نتیجه تلاش آنها بوده است.  در سوی دیگر موناکو در 3 تقابل با تیم های انگلیسی موفق بوده و پیش از این یونایتد، چلسی و آرسنال را از دور رقابت ها حذف کرده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1182296

دیدگاه‌ها