کد خبر : 1397866 | 04 اسفند 1395 ساعت 10:39 | 91.3K بازدید | 3 دیدگاه

توضیح نصیرزاده درباره عجیب‌ترین پنالتی

در مسابقه سپیدرود با استقلال اهواز داور سه پنالتی اعلام کرد و دوتای آن گل شد.

توضیح نصیرزاده درباره عجیب‌ترین پنالتی 

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و عوامل استقلال در ارتباط با پنالتی دوم و سوم که روی شایان مصلح و حسین کعبی به وقوع پیوسته، اعتراضی ندارند اما پنالتی نخست این مسابقه جنجالی شده است.


در دقیقه 15 مسابقه سپیدرود با استقلال اهواز، وحید صالحی داور این مسابقه به نشانه خطای هند و پنالتی به سود سپیدرود سوتش را به صدا درآورد که با اعتراض گسترده استقلالی ها مواجه شد.


صحنه ای هم که در حرکت آهسته از تلویزیون پخش شد، این تصور را به وجود می آورد که توپ کاملا به پای مدافع استقلال برخورد کرده است و ظاهرا داور اشتباه کرده است. اما هوشنگ نصیرزاده کارشناس با تجربه داوری ایران نظر دیگری دارد.


نصیرزاده در این ارتباط به نکته جالبی اشاره می کند که دیگران به آن بی توجه بوده اند، وی می گوید:


" داور استوپ و برگرداندن توپ توسط پای بازیکن را پنالتی نگرفته است، بلکه در راه که توپ می آمده یک آبی پوش دیگر به عقیده داور در راه با دست آن را لمس کرده است."


منظور نصیرزاده بازیکنی است که پیش از رسیدن توپ به پای مدافع استقلال در هجده قدم حضور داشته است.


وی در ادامه چنین عنوان داشته است: " لطفا مجددا صحنه را ببینید و زننده ضربه سپیدرودی که به طرف محوطه شلیک می کند انگار در راه به یک مدافع برخورد می کند که به عقیده داور این بازیکن با دست توپ را لمس کرده است. "


نصیرزاده در پایان در ارتباط با هجمه هایی که علیه داور روی داده است گفت: " این که می گویند این پنالتی عجیب قرن بوده است، درست نیست چون داور معتقد به برخورد توپ به دست نفر دیگری است."


نکته ای که این ماجرا را پیچیده کرده است، جا ماندن دوربین شبکه باران از صحنه است که بیننده نتوانسته روی بازیکن مورد اشاره درست زوم کند.

دیدگاه‌ها