کد خبر : 1397882 | 04 اسفند 1395 ساعت 11:14 | 18.2K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی والنسیا - رئال مادرید

دو تیم والنسیا و رئال مادرید، در دیدار معوقه لالیگا، امشب در ورزشگاه مستایا شهر والنسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی والنسیا - رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید که صدرنشین لالیگاست، در 4 بازی اخیرش در تمامی رقابت ها مقابل حریفان به پیروزی رسیده و در فرم خوبی قرار دارد. سپیدپوشان قصد دارند پس از 5 سال قهرمان لالیگا شوند و از همین رو هدف اول این فصل خود را بر روی قهرمانی لیگ قرار داده اند. در صورتی که بتوانند در این دیدار حساس به پیروزی برسند، اختلافشان با یک بازی کمتر نسبت به رقبا، با بارسا به 4 امتیاز خواهد رسید و حاشیه امنیت خوبی برای آنها شکل خواهد گرفت.

 

1181705

 

والنسیا در 14 بازی اخیرش مقابل رئال تنها 1 پیروزی کسب کرده و 8 شکست و 5 تساوی نتیجه تلاش آنها بوده است. پیروزی آنها نیز به ژانویه 2015 و هدایت نونو سانتو باز می‌گردد. در حقیقت پیروزی والنسیا بود که 22 برد پیاپی رئال در تمام رقابت ها را متوقف کرد. رئال در 7 تقابل اخیرش در مستایا موفق شده والنسیا را شکست دهد ولی در دو بازی اخیر، 1 شکست و 1 تساوی کسب کرده است.

 

بازگشت گرت بیل می‌تواند کمک زیادی به زیدان و شاگردانش در این دیدار حساس داشته باشد. ستاره ولزی بازی گذشته آماده بازی کردن شد و پس از اینکه در نیمه دوم به میدان آمد، موفق به گلزنی شد تا روز رویایی اش را تکمیل کند. حال باید دید آیا زیزو از ابتدا به  او میدان خواهد داد یا نه.

 

ترکیب احتمالی:

 

1182515

دیدگاه‌ها