کد خبر : 1397896 | 04 اسفند 1395 ساعت 12:24 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش گفت اسیر تجربه لیون شدیم

جهانبخش: دنبال قهرمانی با آلکمار هستم

ستاره ایرانی آلکمار در شبی که مقابل حریف فرانسوی شکست تلخی را تجربه کرد میزبان سرمربی تیم ملی ایران در هلند بود.

جهانبخش: دنبال قهرمانی با آلکمار هستم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روزنامه خبرورزشی، آلکمار در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی یورو لیگ در حالی با نتیجه 4-1 به المپیک لیون باخت که علیرضا جهانبخش در مقابل دیدگان کارلوس کی روش درخشید گرچه تلاش های او نیز مانع از شکست هم تیمی هایش نشد.ملی‌پوش مؤدب و لژیونر کشورمان پس از باخت خانگی سنگین تیمش مقابل لیون فرانسه در لیگ اروپا و تمرکز برای رسیدن به فینال جام حذفی حرف می‌زند.

 


*در یورولیگ گل زدی اما 4 بر یک باختید.
واقعاً اختلاف ما با تیم لیون سه گل نبود. در آن دیدار بد بازی نکردیم اما بازیکنان تیم فرانسوی از موقعیت‌های‌شان به نحو احسن استفاده کردند و در نهایت اسیر تجربه تیم لیون شدیم. اکثر بازیکنان این تیم خصوصاً عناصر تهاجمی‌شان،‌ بازیکنان باتجربه‌ای بودند و تیم ما همه جوان.

 


* از ملاقات و گفت‌وگو با کی‌روش بگو.
بعد از برگزاری بازی با لیون، به VIP ورزشگاه‌مان رفتم و با آقای کی‌روش ملاقات کردم. کی‌روش از سرعت و کیفیت بازی تیم ما ابراز رضایت کرد. او معتقد بود ما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم و اتفاقاً تأکید هم کرد که به خاطر جوانی، کم‌تجربه بودیم.

 


* از تیم ملی چه گفت؟
هیچ صحبتی در مورد تیم ملی نکردیم.

 


* با شکستی که مقابل لیون متحمل شدید، به نظر دیگر شانسی برای ادامه بازی‌ها ندارید؟
حقیقت این است که کارمان خیلی‌خیلی سخت شد اما می‌رویم که در استادیوم زیبای لیون بهترین نمایش را ارائه دهیم و نتیجه بسیار خوبی را رقم بزنیم. تلاش‌مان را می‌کنیم، در فوتبال هم هیچ اتفاقی غیرممکن نیست. ما خیلی هم ناامید نیستیم!

 


* از عملکرد خودت راضی بودی؟
بله، در آن دیدار، من بازی خوبی  ارائه دادم، گل زدم و پاس گل ساختم که بچه‌ها استفاده نکردند.

 


* چرا مقابل تیم ویلم تیلبورگ مساوی کردید؟ تو هم که نبودی!
مصدومیت کوچکی به خاطر فشردگی مسابقات نصیبم شد و با نظر سرمربی و مربی بدنساز تیم بازی نکردم. در بازی سنگین با لیون، فشار زیادی را متحمل شدم و چون دوباره قرار است با لیون در بیرون خانه بازی کنیم و بعد از آن در لیگ هلند رودرروی حریفی دیگر قرار بگیریم، ترجیح دادند استراحت کنم.

 


* نگاه اصلی شما به جام حذفی است؟
بله، دقیقاً تیم ما که در لیگ هلند قهرمان نمی‌شود، پس دنبال جام حذفی هستیم که در آنجا شانس قهرمانی بالایی داریم. خوشبختانه بازی ما در نیمه‌نهایی هم مقابل تیم شگفتی‌ساز «کامبور» است که چند تیم بزرگ را حذف کرده اما ما آگاهانه بازی می‌کنیم و در خانه‌مان اجازه خلق شگفتی به تیم کامبور نمی‌دهیم تا مانند تیم‌های دیگر غافلگیر نشویم.

 


* چرا از لیگ ناامید شده‌ای؟
چون با آیندهوون تیم سوم جدول کلی فاصله داریم و در بهترین حالت می‌توانیم در لیگ هلند به عنوان چهارمی برسیم.

 


 *در بازی قبلی با رضا قوچان‌نژاد، قصد لایی انداختن داشتی و شنیدم از دستت ناراحت شده!
نه، آن کار جنبه فان داشت و اتفاقاً آن روز اواخر بازی هم یک برنامه تفریحی در حال ضبط بود که با هردوی ما صحبت شد. من و رضا با هم شوخی داریم و کلی هم خندیدیم.

دیدگاه‌ها