کد خبر : 1398017 | 04 اسفند 1395 ساعت 19:00 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرخپوشان در پی انتقام از الوحده

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برابر الوحده امارات قرار خواهد گرفت که نزدیک به 6 سال پیش از این تیم شکست خورده بود.

سرخپوشان در پی انتقام از الوحده

به گزارش "ورزش سه"، در لیگ قهرمانان آسیای سال 2011 تیم پرسپولیس در کنار الوحده، الاتحاد و بنیادکار قرار گرفته بود و در شرایطی که علی دایی سرمربیگری سرخپوشان تهرانی را بر عهده داشت، این تیم به نتیجه ای بهتر از چهارمی در گروه خود دست نیافت تا بدترین نتیجه گیری این تیم در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد.


قرمزپوشان پایتخت در آن سال ها رحمان احمدی را در چارچوب دروازه خود می دیدند و مجتبی شیری، رضا نورمحمدی، علی عسگر، مرحوم هادی نوروزی، سامان آقا زمانی، سپهر حیدری، مازیار زارع و غلامرضا رضایی بازیکنان اصلی آن تیم بودند؛ ضمن اینکه علی دایی تیاگو فراگا، سکوبرت و اشپیتیم آرفی را نیز در اختیار داشت.


سرخپوشان پایتخت در آن دوره دو بار در مقابل الوحده قرار گرفتند که یک بار در تاریخ 12 اسفند ماه 1389 در دیدار رفت به نتیجه ای بهتر از تساوی 1 بر 1 در ورزشگاه آزادی دست نیافتند و در دیدار برگشت که در تاریخ 20 اردیبهشت سال 1390 برگزار شد، شاگردان علی دایی با نتیجه 2 بر صفر برابر میزبان خود شکست خوردند.


پرسپولیسی ها در پایان مسابقات دور گروهی مسابقات با کسب 5 امتیاز (1 پیروزی، 2 تساوی و 3 شکست) بعد از تیم های الاتحاد، بنیاد کار و الوحده رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند تا بدترین نتیجه گیری تاریخ پرسپولیس در آسیا رقم بخورد.


سرخپوشان پایتخت حالا پس از سال ها به ورزشگاهی بازخواهند گشت که آخرین بار در آنجا 2 بر صفر باخته اند؛ البته هیچ یک از بازیکنان 6 سال پیش پرسپولیس حضور ندارند ولی قرمزپوشان برای ورق زدن برگی دیگر از تاریخ به امارات سفر می کنند.

دیدگاه‌ها