کد خبر : 1398093 | 05 اسفند 1395 ساعت 10:14 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

سامپائولی: اشمایکل فوق العاده بود

خورخه سامپائولی، سرمربی سویا به تمجید از کاسپر اشمایکل، گلر لسترسیتی پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل این تیم در سانچز پیس خوان پرداخت.

سامپائولی: اشمایکل فوق العاده بود

به گزارش "ورزش سه"، سویا در سانچز پیس خوان با گل‌های سارابیا و کورئا از حریف خود پیش افتاد ولی جیمی واردی یکی از گل هارا جبران کرد تا روباه ها برای بازی برگشت امیدوار باشند. این گل خلاف جریان بازی و وقتی به ثمر رسید که سویا در حال فشار آوردن به حریف بود ولی درخشش اشمایکل، مهار پنالتی در نیمه اول و همینطور نمایش های خوب در جریان بازی باعث شد تا سامپائولی پس از بازی به تمجید از او بپردازد.

 

1182716

 

 

او گفت:" بازی در اختیار ما بود و تقابلی با اشمایکل در بالاترین سطح داشتیم. اگر به خاطر او نبود، داستان بازی به طور کلی عوض می‌شد. او خیلی خوب بود. خوشحالم زیرا فاصله دو تیم در بازی خیلی زیاد بود ولی همچنین مشکل عدم غلبه بر بازی هم نداشتیم. ولی اگر اینطور بازی کنیم و در انگلیس گلی نخوریم صعود می‌کنیم. نباید از چنین نمایشی پشیمان بود. تنها حمله حریف روی ضد حمله به گل تبدیل شد. ما با این موضوع کنار خواهیم آمد. تیم برتر زمین بودیم، می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم و اختلاف را بیشتر کنیم."

دیدگاه‌ها