کد خبر : 1398199 | 05 اسفند 1395 ساعت 18:15 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

ناراحتی مدیران رئال از مصاحبه اخیر ایسکو

آینده ایسکو در رئال مادرید به یکی از معضلات این روزهای مدیران رئال تبدیل شده است.

ناراحتی مدیران رئال از مصاحبه اخیر ایسکو

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازی با اسپانیول بود که ایسکو مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از آینده نامعلوم خود در رئال سخن گفت.

ایسکو دوست دارد بیشتر از گذشته برای رئال بازی کند و تداوم حضور در ترکیب اصلی، برای وی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ در حالی که او در 4 فصل اخیر هرگز نتوانسته جایگاه ثابتی در رئال مادرید پیدا کند. ستاره اهل مالاگای رئال، در مصاحبه خود همه چیز را به انتهای فصل موکول کرد. او تا ژوئن 2018 با رئال قرارداد دارد و اگر راضی به تمدید قراردادش نشود، مدیران رئال چاره ای جز فروش وی در تابستان آتی نخواهند داشت.

 

 

1182798

 

 

بسیاری از رسانه های اسپانیا از مصاحبه ایسکو اینگونه تعبیر کرده اند که او قصد ماندن در رئال و پذیرش پیشنهاد تمدید قرارداد را ندارد.

در حوزه مدیریتی رئال نیز برداشت ها اینگونه بوده است و طبق ادعای مارکا، مدیران رئال از این مصاحبه ایسکو در حالی که رئال شرایط حساسی را سپری می کند، بسیار ناراضی هستند.

آنها معتقدند که در چنین مقطع حساسی از فصل که رئال در دو جبهه لالیگا و لیگ قهرمانان بازی های حساسی پیش رو دارد، صحبت کردن ایسکو از آینده یک کار غیرعاقلانه بوده و تاثیر منفی روی فضای کلی تیم گذاشته است.

دیدگاه‌ها