کد خبر : 1398292 | 06 اسفند 1395 ساعت 10:14 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: دله آلی مقصر حذف ما نبود

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام تاکید کرد که دله آلی، مقصر حذف این تیم از لیگ اروپا نیست.

پوچتینو: دله آلی مقصر حذف ما نبود

 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم تاتنهام و خنت به مصاف یکدیگر رفتنند که دله آلی در نیمه اول به خاطر تکلی خشن روی بازیکن خنت اخراج شد و بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید و خنت با برتری در مجموع 3-2 به دور بعد صعود کرد. تاتنهام در ابتدا با گل اریکسن پیش افتاد ولی گل به خودی هری کین بازی را به مساوی کشاند و کار تیمش را سخت کرد. آلی در در دقیقه 39 از زمین مسابقه اخراج شد و پس از اخراج بود که خنت بهترین استفاده را از غیاب او و ده نفره شدن تاتنهام کرد. حال پوچتینو تاکید کرد که مقصر شکست شب گذشته دله آلی نبوده است.

 

 

1172819

 

 

او گفت:" دله آلی خیلی ناراحت است. در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. او می‌داند که اشتباه کرده است. حالا باید گامی رو به جلو برداشته و پیشرفت کند. در آینده باید از این شرایط جلوگیری کرد. موضوع این نیست که او را توجیه کنم بلکه قضیه چیز دیگری است. روی او خطا شده بود ولی مستحق اخراج بود.

 

خودش هم این را می‌داند ولی این اتفاقات همیشه رخ می‌دهد. تنها یک سال و نیم از بازی کردن او برای تاتنهام ولیگ برتر گذاشته و خیلی چیزها در این مدت کوتاه به دست آورده زیرا او بازیکن ویژه ای است. شخصیت و کاراکتری فوق العاده دارد ولی پیش از آن بازیکن بزرگی است. زمان آن رسیده که باشگاه و بازیکنان پیشرفت کنند. برای باشگاه همیشه رقابت های اروپایی مهم است ولی برای ما این مهم است که ترکیب را تقویت کنیم که هر فصل پیشرفت کنیم. "

دیدگاه‌ها