کد خبر : 1398322 | 06 اسفند 1395 ساعت 13:40 | 107.4K بازدید | 13 دیدگاه

از تخلفات فوتبال ایران خواهم گفت

وعده افشاگری رحمتی در میکسدزون آسیا

کاپیتان استقلال بعد از رد شدن فرجام خواهی محرومیتش از سوی کمیته انضباطی واکنش تندی نشان داد و تهدید کرد که به زودی واقعیت های پنهانی از این پرونده را بازگو خواهد کرد.

وعده افشاگری رحمتی در میکسدزون آسیا

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت چهارجلسه ای از همراهی استقلال بعد از اتفاقات دربی باعث شد تا مهدی رحمتی و باشگاه استقلال به این حکم اعتراض کرده و درخواست فرجام خواهی داشته باشند اما بعد از بررسی دوباره پرونده، کمیته انضباطی به درخواست تجدید نظرخواهی این بازیکن جواب رد داده و حکم را قطعی دانسته است.


دروازه بان استقلال در واکنش به رد تجدیدنظرخواهی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «اگر تا به امروز درباره  این حکم ناعادلانه و عجیب و غریب سکوت کردم، فقط به احترام آقای تاج بود. من حتی فکر می کنم در انتشار خبر پذیرفته نشدن تجدید نظر در آستانه بازی حساس نماینده ایران مقابل حریف عربستانی هم شیطنت و کینه شخصی وجود دارد!».

 

 

1182943

 


کاپیتان استقلال در ادامه با اشاره به این که صحبت های زیادی بعد از بازی با التعاون خواهد داشت، افزود: «اگر نمی توانم به فیفا شکایت کنم لااقل در همین میکسدزون لیگ قهرمانان آسیا (بعد از بازی با التعاون) درباره اتفاقات عجیب این روزهای فوتبال ایران صحبت خواهم کرد. از نگاه پلیسی کمیته انضباطی به فوتبال ایران و سکوتش درباره کسر امتیازها گرفته تا حضور غیرفوتبالی ها، دو شغله ها و بازنشسته ها در فوتبال ایران!»


رحمتی در پایان پست خود آورده است: «کاش وزارت ورزش، قوه قضائیه و نهادهای نظارتی به احوال این روزهای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توجه بیشتری داشته باشند».


با این اتفاق باید منتظر ماند و دید در جریان پرونده اخیر رحمتی با کمیته انضباطی سرانجام طرفین چگونه به جنجال ها پایان خواهند داد. جنجال هایی که حالا همه را در انتظار صحبت های مهدی رحمتی بعد از بازی دوشنبه شب قرار خواهد داد تا ببینند این بازیکن چگونه از خود دفاع خواهد کرد.

دیدگاه‌ها