کد خبر : 1398341 | 06 اسفند 1395 ساعت 15:00 | 60.1K بازدید | 0 دیدگاه

تنها راهکار برای پیوستن ایسکو به بارسا (عکس)

نشریه موندودپورتیوو امروز بار دیگر بر احتمال پیوستن ایسکو به بارسلونا تاکید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای ایسکو در رئال خوب پیش نمی رود. او که چهارمین سال حضورش در رئال را پشت سر می گذارد، هنوز نتوانسته جایگاهی ثابت در ترکیب کهکشانی ها پیدا کند و فعلا راضی نشده قراردادش با رئال که ژوئن 2018 به اتمام می رسد را تمدید کند.

 

او حتی چند روز پیش در مصاحبه ای از آینده نامعلومش خبر داد. مصاحبه ای که در روزهای پرفشار و حساس رئال، به مذاق مدیران باشگاه خوش نیامده است. ایسکو اگر راضی به تمدید نشود، به طور حتم تابستان آتی به باشگاهی دیگر منتقل خواهد شد؛ چراکه بیم آن وجود دارد که او تابستان 2018 به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسلونا شود.

 

 

1182956

 

 

نشریه موندودپورتیوو، نزدیک به باشگاه بارسلونا، امروز ادعا کرده است که ایسکو قصد دارد همان راهی را برود که پیش از او لوئیس انریکه و اتوئو رفته اند. هر دو پس از چند فصل بازی برای رئال و به دلیل اینکه جایگاه ثابتی در این تیم نداشتند، ترجیح دادند به بارسلونا بروند و آنجا تبدیل به بازیکنان برجسته تری شدند.

 

موندودپورتیوو امروز تیتر یک خود را به همین مساله اختصاص داده و به ایسکو توصیه کرده است که اگر قصد پیوستن به بارسا را دارد، قرارداد خود را تمدید نکرده و تا تابستان 2018 نیز در رئال بماند تا به عنوان بازیکن آزاد بتواند به بارسا بپیوندد.

به ادعای این نشریه و طبق آنچه قبلا در مورد اوزیل و دی ماریا رخ داده، اگر ایسکو تابستان آتی به تیم دیگر منتقل شود، بندی در قراردادش گنجانده خواهد شد که به وی اجازه منتقل شدن به بارسا در آینده را نخواهد داد.

دیدگاه‌ها