کد خبر : 1398344 | 06 اسفند 1395 ساعت 14:17 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

تکمیل بدشانسی رئال با صعود سلتا در لیگ اروپا

سلتاویگو که بازی رفت خود در دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را به شاختار باخته بود، شب گذشته در زمین حریف 2-0 پیروز شد تا در یک هشتم نهایی حاضر باشد.

تکمیل بدشانسی رئال با صعود سلتا در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، این صعود غیرمنتظره باعث شد تا بدشانسی های رئال مادرید نیز تکمیل شود. کهکشانی ها قرار بود در هفته 21 لالیگا به مصاف سلتا بروند؛ ولی وضعیت بد جوی و خراب شدن بخشی از ورزشگاه بالائیدوس باعث به تعویق افتادن بازی شد.

اگر سلتا شب گذشته حذف می شد، بازی عقب افتاده این تیم با رئال روز 25 اسفند برگزار می شد ولی حالا امکان برگزاری بازی در آن تاریخ وجود ندارد چرا که سلتا 26 اسفند باید در بازی رفت دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف حریف خود برود.

 

 

1182960

 

 

اگر سلتا و رئال هر دو در یک هشتم نهایی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان حذف شوند (رئال بازی رفت خود را 3-1 از ناپولی برده)، بازی عقب افتاده آنها 12 یا 19 آوریل برگزار خواهد شد ولی در صورت صعود دو تیم به یک چهارم نهایی و حذف شان در این مرحله، بازی به 3 یا 10 ماه می موکول می شود.

 

چنانچه دو تیم به نیمه نهایی صعود کنند، امکان برگزاری بازی تا قبل از 17 می وجود نخواهد داشت. یعنی چند روز قبل از هفته پایانی لالیگا.

حال تصور کنید رئال مادرید با یک بازی عقب افتاده تا هفته پایانی لالیگا، یک یا دو امتیاز کمتر از صدرنشین داشته باشد و سرنوشت قهرمانی هم به بازی عقب افتاده این تیم با سلتا بستگی داشته باشد. مطمئنا فشار روحی مضاعفی به مجموعه رئال وارد خواهد شد و این مساله کاملا به ضرر این تیم است.

دیدگاه‌ها