کد خبر : 1398352 | 06 اسفند 1395 ساعت 15:38 | 79.1K بازدید | 2 دیدگاه

زرنگی سعودی و خسارت سنگین به کارگزار پرسپولیس 

پشت پرده بلیت فروشی پرسپولیس - الهلال

کارگزار فروش بلیت پرسپولیس ـ الهلال در عمان ادعا می کند برخلاف شایعات منتشر شده در رسانه‌ها نه تنها عایدی میلیاردی از بلیت فروشی این بازی اتفاق نیفتاده بلکه خسارتی سنگین به آنها وارد شده است.

پشت پرده بلیت فروشی پرسپولیس - الهلال 

به گزارش "ورزش‌سه"، حسین تقوی، کارگزار اسکان، برنامه ریزی و فروش بلیت مسابقه پرسپولیس و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام می کند که تنها 1500 قطعه بلیت در این دیدار فروخته شده و هواداران الهلال با استفاده از درهای ورودی پرتعداد ورزشگاه و عدم مدیریت پلیس عمان، بدون خرید بلیت و پرداخت پول وارد ورزشگاه سلطان قابوس شده اند و این مساله باعث شده آنها درآمدی از این دیدار به دست نیاورند و حتی هزینه اسکان پرسپولیس در عمان به دست نیاید. موضوعی که باعث خواهد شد آنها با شکواییه ای نسبت به اتفاقات این مسابقه اقامه دعوا کنند. 


تقوی می گوید: این بازی را الهلال از هفته پیش آغاز کرد و موفق شد کاری را که می خواست انجام بدهد، به سرانجام برساند. آنها هوادارانشان را به ورزشگاه کشاندند و  روی صندلی نشاندند بدون آنکه هزینه ای پرداخت کنند. در روزی که خبر خرید بلیت های بازی از سوی باشگاه الهلال منتشر شد ما خیلی تعجب کردیم چون از مدیران کانون های هواداری شان شنیده بودیم دستور اکید به آنها داده شده که هیچ هزینه ای انجام ندهند که باعث کسب درآمد برای پرسپولیس بشود. اما آنها این بازی را آغاز کرده اند و اینطور القا کردند که بازی رایگان است. بنابراین تعداد زیادی هوادار حدود 9 هزار نفر راهی ورزشگاه شدند و با توجه به ازدحام و عدم کنترل درست پلیس عمان وارد ورزشگاه شدند. 


وی ادامه می دهد: ما 20 هزار بلیت را به صورت چاپ شده تحویل گرفته بودیم و در حال حاضر 18هزار و 500 بلیت موجود است. این یک توطئه برنامه ریزی شده از قبل بود و آنها خیلی دقیق و منظم کارشان را پیش بردند و به نتیجه ای که می خواستند رسیدند. اسناد این اتفاق هم موجود است و اینکه در توییتر باشگاه الهلال و وب سایتشان چه چیزهایی نوشته شده که ما همه آنها را جمع می کنیم یک بحث شکایت را در عمان آغاز خواهیم کرد. اینکه آنها چگونه وارد ورزشگاه شدند و چرا گیت ها چک نشده و اینکه چرا بعضی از گیت ها کلا باز شده. متضرر بزرگ این ماجرا کارگزار بوده که هزینه های پرسپولیس در این سفر را برعهده گرفته در حالی که از این طرف هیچ عایدی خاصی نداشت. البته در بعضی از رسانه های ایران موضوع طور دیگری منعکس شده و حرف از درآمد 7 میلیارد تومانی است که به هیچ وجه حقیقت ندارد یا حتی من شنیدم که گفتند یک شیخ عمانی بلیت ها را به 10برابر قیمت خریده که واقعا از این خبرها نیست. 


وقتی از تقوی درباره عجیب بودن این ماجرا سوال می کنیم او اینطور توضیح می دهد: برای خود ما هم عجیب بود اما برنامه ریزی بر این اساس شکل گرفته بود و هیچ کس در طول هفته بلیت نخریده بود. ضمن اینکه پلیس عمان برای چک کردن امنیتی با سگ های بمب یاب، درهای استادیوم را یک ساعت قبل از بازی باز کرد که همین مساله باعث تشدید ازدحام شد. حقیقت هم این است که پلیس عمان تسلط زیادی به این ماجرا نداشت چون آنها تجربه برگزاری بازی های پرجمعیت را ندارند. همانطور که گفتم پیگیر شکایت هستیم بابت بی نظمی، برنامه ریزی و حتی جعل بلیت ها که تعدادی از آنها در اختیار مدیران پرسپولیس هست. 


او در پایان می گوید: ورزشگاه سلطان قابوس مثل ورزشگاه آزادی نیست که استادیوم فوتبالش از بقیه ورزشگاه جدا باشد. این یک کمپلکس به هم پیوسته است و چون هیچ وقت تماشاگر زیادی در ورزشگاه حضور پیدا نکرده برای این موضوع تجهیز نشده کما اینکه از بخش مدیا افراد زیادی وارد ورزشگاه شده اند. متاسفانه به جز گیتی که باز بود راه های زیادی برای ورود به ورزشگاه وجود داشت که پلیس آنها را باز نمی کرد و شاهد این مساله دوستان ذوب آهن هم هستند. 


در این باره با مدیران باشگاه پرسپولیس نیز صحبت کرده و درباره شکایت سوال خواهیم کرد، ضمن اینکه مدیران برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در ای اف سی هم باید درباره ابهامات توضیح بدهند.

دیدگاه‌ها