کد خبر : 1398410 | 06 اسفند 1395 ساعت 18:22 | 38.1K بازدید | 1 دیدگاه

ناصری: شربتی گفت شوکه شدم

سیاه جامگان با فرصت سوزی و شکست مقابل تراکتورسازی نتوانست از انتهای جدول کنده شود.

ناصری: شربتی گفت شوکه شدم

به گزارش "ورزش‌سه"،  گلر سیاه جامگان در خصوص بازی با تراکتورسازی گفت: بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود تراکتور برای کسب سه امتیاز به مشهد آمده بود اما ما هم می خواستیم از شرایط میزبانی مان استفاده کنیم که خب در نهایت تبریزی ها پیروز میدان شدند، این برد را به آنها تبریک می گویم. امیدوارم در ادامه مسیر هم موفق باشند.


ناصری درباره اشتباه شربتی که منجر به شکست مشهدی ها شد گفت: اشتباه پیش می آید و هر کسی جای رضا شربتی بود شاید چنین واکنشی می داشت. البته بعد در پایان بازی از خودش پرسیدم چرا هیچ حرکتی نکردی که گفت شوکه شدم و فکر نمی کردم توپ به سمت من بیاید.


او درباره تاثیر عدم حضور مسئولین و حمایتشان در کنار تیم می گوید: مسئولان شهر مشهد یا نیستند یا وقتی که حضور پیدا می کنند فقط وعده و وعید می دهند قرار بود مبلغی را پیش از این بازی به باشگاه سیاه جامگان کمک کنند که هنوز این وعده ها عملی نشده و با این اوصاف فکر نکنم به شرایط خوب برسیم و مسیر آسان شود.


وی در پایان افزود: قرار است سه شنبه 15 درصد پول به باشگاه تزریق شود که امیدوارم با این شارژ مالی تیم در شرایط خوبی قرار بگیرد و از بحران های نتیجه گیری و شرایط بد دور شود.

 

دیدگاه‌ها