کد خبر : 1398520 | 07 اسفند 1395 ساعت 10:30 | 38.4K بازدید | 8 دیدگاه

متاسفم که به مدافع سیاه جامگان تهمت می زنند

سعید آقایی: شورش را در آورده اند!

مدافع تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد کری خوانی های فوتبالی از حالت طبیعی خارج شده و به فحاشی و مسائل زشت رسیده است.

سعید آقایی: شورش را در آورده اند!

سعید آقایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیروزی تیمش مقابل سیاه جامگان، حواشی که درباره مدافع تیم مشهدی ایجاد شده، شانس تراکتورسازی برای قهرمانی در لیگ و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


گل بدی خوردیم


بازی خیلی خوبی مقابل سیاه جامگان انجام دادیم. یک گل بد خوردیم اما خداراشکر جبران کردیم و توانستیم در نهایت پیروز شویم و 3 امتیاز را بگیریم. می توانستیم گل های دیگری نیز به ثمر برسانیم اما همین که بردیم، جای خوشحالی دارد.


فرقی نمی کند در چه پستی بازی کنم


از عملکرد خودم در این بازی رضایت دارم. سرحال بودم و برای موفقیت تیم تلاش کردم. در نیمه دوم پستم هم عوض شد و یک خط جلوتر رفتم و به طور کلی در خدمت تیم هستم و هرجا سرمربی تیم بخواهد، بازی می کنم.


متاسفم که شربتی را اذیت می کنند


رضا شربتی را می شناسم. او در تیم ملی نوجوانان با من همبازی بود و بچه خیلی خوبی است. متاسفم که اینطور به او تهمت می زنند. او هرگز چنین انسانی نیست که بخواهد کم کاری کند و تهمت ها به او نمی چسبد. واقعا حیف است که اینطور این بچه را اذیت می کنند.


کری خوانی به فحاشی رسیده است


تیم ما بازی های خوبی انجام می دهد و شاید این دو برد متوالی باعث شده حاشیه هایی ایجاد کنند اما واقعا این مسائل زشت است. تیم ما از داوری ها بیشترین ضربه را خورده اما هرگز چنین کارهایی نکردیم. فکر می کنم دیگر شور این کل کل ها در آمده و دیگر از کری خوانی به فحاشی رسیده است. این چیزها خیلی بد است. شیرینی فوتبال به کری خوانی هایش است اما هواداران باید رعایت کنند تا به خوبی و خوشی همه چیز تمام شود.


برای قهرمانی تلاش می کنیم


ما تلاشمان را برای قهرمانی انجام می دهیم. کارمان سخت است اما دست از تلاش نمی کشیم. هرچه قسمت باشد، همان می شود.

دیدگاه‌ها