کد خبر : 1398528 | 07 اسفند 1395 ساعت 11:10 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

توپم از ورزشگاه هم بیرون رفت

شفیعی: اوت دستی در اروپا هم تاکتیک است

مدافع تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد مدافع و دروازه بان سیاه جامگان روی صحنه گل دوم توپ را ندیده اند.

شفیعی: اوت دستی در اروپا هم تاکتیک است

خالد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره برد تراکتورسازی مقابل سیاه جامگان، موقعیت حساسی که در اوایل بازی از دست داد، انتقادهایی که به تاکتیک اوت دستی تراکتوری ها می شود و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی را انجام داد که در ادامه آمده است:


عالی نبودیم اما بردیم


خداراشکر می کنم که توانستیم سیاه جامگان را شکست دهیم و به 3 امتیاز برسیم. با توجه به اینکه مسابقه دیروز عقب افتاده بود، کمی از شرایط آرمانی دور بودیم اما به طور کلی بد کار نکردیم. فکر می‎‌کنم در روزی که عالی بازی نکردیم، پیروز شدیم و این مساله جای خوشحالی دارد.


شوتم از ورزشگاه هم بیرون رفت!


بابت موقعیتی که در اوایل بازی از دست دادم، بسیار ناراحتم. اعصابم بابت این فرصت از دست رفته، خورد است. در حالی که می توانستم با یک بغل پای نرم دروازه را باز کنم، شوتی زدم که فکر کنم توپ از ورزشگاه نیز بیرون رفت! واقعا حیف شد.


اوت دستی در اروپا هم تاکتیک است


متاسفم که از اوت دستی های ما انتقاد می کنند. این انتقادها هرگز درست نیست. اوت دستی در فوتبال اروپا هم دیگر یک تاکتیک است و ما که دیگر در ایران فوتبال بازی می کنیم. مهم این است که روی همین اوت دستی هایی که من پرتاب می کنم، 5، 6 گل به ثمر رساندیم و اگر بازهم روی اوت دستی ها گل بزنیم، خوشحال می شویم.


شربتی توپ را ندید


رضا شربتی در بازی دیروز یکی از بهترین بازیکنان سیاه جامگان بود. در صحنه گل دوم چون خودم به سمت دروازه حمله ور شدم، دقیقا دیدم که او نسبت به توپ دید نداشت. دروازه بان هم دید مناسب نداشت و توپ وارد دروازه شد. 


به حواشی توجه نمی کنیم


ما کاری به حواشی نداریم و تمرکزمان روی کار خودمان است. سعی می کنیم با انجام بازی های خوب و نتایج مطلوب کارمان را جلو ببریم.حرف و حدیث ها درباره تراکتورسازی زیاد است اما ما توجهی به شایعات نداریم.


کار خودمان را انجام می دهیم


برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنیم. باید روند خوبمان را ادامه دهیم تا در دیدارهای آینده نیز پیروز شویم. ما کاری به نتایج پرسپولیس نداریم، خودمان تلاش می کنیم و انشاءالله هرچه قسمت است، همان می شود.

دیدگاه‌ها