کد خبر : 1398540 | 07 اسفند 1395 ساعت 11:40 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ بازیکنی وجدانش را زیر پا نمی گذارد

گودرزی: از تعویضم ناراحت شدم

مهاجم تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تعویضش در دقیقه 37 با نظر کادرفنی انجام شده و به آن احترام می گذارد.

گودرزی: از تعویضم ناراحت شدم

شهرام گودرزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل سیاه جامگان عنوان کرد: «بازی بسیار سختی مقابل سیاه جامگان داشتیم. تیم مشهدی چیزی برای از دست دادن نداشت و برای برد بازی می کرد.ما نیز هدفمان کسب 3 امتیاز بود و برای رسیدن به این مهم تلاش کردیم. موقعیت های دیگری هم داشتیم که استفاده نکردیم. با این حال خوشحالم که پیروز از زمین خارج شدیم.»


وی درباره تعویضش در دقیقه 37 مسابقه بیان کرد: «من از نظر بدنی مشکلی ندارم. تمرینات خوبی انجام دادم و مشکل خاصی ندارم. تعویض من با صلاحدید کادرفنی انجام شد و فکر کنم امیرخان می خواست تغییر تاکتیک بدهد که موفق هم بود.»


مهاجم تراکتور درباره ناراحتی اش از این تعویض گفت: «هر فوتبالیستی بابت تعویضش ناراحت می شود و من هم از این قاعده استثنا نیستم. دوست داشتم در زمین باشم و ادامه دهم اما تصمیم کادرفنی بود و من هم احترام می گذارم. فکر می کنم تعویض قلعه نویی نیز جواب داد و فرزاد گل دوم را زد و باعث پیروزی شد.»


گودرزی درباره شائبه هایی که پیرامون مدافع سیاه جامگان مطرح شده، افزود: «قطعا هیچ فوتبالیستی وجدانش را زیر پا نمی گذارد و کم کاری نمی کند. رضا شربتی دیروز یکی از بهترین بازی هایش را انجام داد و حالا اینکه اشتباهی کرده، نباید برایش حرف درست کنیم.»

دیدگاه‌ها